onderhoudsscherm

Discussie in 'Help archief' gestart door miekje9, 7 September 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Is er gepland onderhoud of iets?:inlove:
     
  2. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Ik kom er niet eens in...
     
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier lag ik er uit en kreeg de melding dat iemand mijn account probeerde te stelen..........:wuerg:
     
  4. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Klopt bij mij het zelfde
     
    popje4 vindt dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dank voor het berichtje klaartjuh doet u maar slotje erop
     
    popje4 vindt dit leuk.
  6. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    Toch nog een paar opmerkingen.
    Ik ervaar nu ook steeds meer problemen met Farmerama/Baharama
    -1- het inloggen duurt soms erg lang of je wordt er tussentijds uitgegooid.
    -2- het opstarten van elk der afzonderlijke speelvelden duurt soms erg lang
    -3- er blijft nog steeds een tijdje een schaduwafbeelding van het vorig speelveld staan
    -4- gewas-animaties die niet naar behoren werken
    -5- het afhandelen van diverse werkzaamheden (oogsten, zaaien, water geven, stal schonen, voer geven, enz.) duurt erg lang

    Nu spelen we "Grote Jacht" wat een drama moet worden met bovengenoemde feiten.

    Ik neem aan dat BP achter de schermen hun uiterste best doen om e.e.a. zo snel mogelijk op te lossen en te herstellen, maar echt leuk spelen is Farmerama voor mij op dit moment niet.
     
  7. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Bovenstaande problemen zijn bekend bij de programmeurs en er wordt inderdaad aan gewerkt. Als je naar andere draadjes kijkt op dit forum zie je ook dat deze zaken al eerder zijn gemeld.

    Omdat de vraag van vraagsteller is beantwoord en dit eigenlijk ook weer een andere vraag is dan de vraag over het onderhoudsscherm gaat dit draadje op slot.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.