onderhoud

Discussie in 'Help archief' gestart door tineke150, 8 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

niet in spel komen erin eruit al 10 keer pfffffffffffff

2. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Het is gewoon een drama ,

3. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

pfff echt erg

4. tinus138

tinus138 Teller

Hier ook je word er gelijk weer uitgegooid.

5. Arvonvan

Arvonvan Levende forumlegende

Ik heb het vermoeden dat ze bedoelen dat de werkzaamheden 6 uur duren, dus tot 20:30 en niet dat er bedoeld wordt dat het tot 18:00 uur zou duren. Dat is momenteel mijn opvatting, maar ik kan het natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Dus ik zou gewoon rustig afwachten wat er komen gaat.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  6. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Zo had ik het ook begrepen

7. vorselaar

vorselaar Actieve auteur

22.41 nog steeds niks mogelijk. en geen enkele meededeling , erg !

8. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

9. molentandje

molentandje Gevorderde

Ik pas net in kunnen loggen, maar moeizaam, constant laadbloemetjes, niet om te hebben. je zult een quest moeten doen, beetje jammer dit.

10. calimero1962

calimero1962 Forumleerling

door onderhoud te laat om dag 8 van de kalender te openen :( hoop dat er bij de bonuscode wat tg,tjes zitten hiervoor.

11. Roadrunner14

Roadrunner14 Forum-expert

Na 22:00 nog niks, weer wachten maar ben in in slaap gevallen, jammer van mijn oogst en boerenknechten die ik had gekocht met tulpguldens. Toch weer een aantal uur kwijt aan knechten. Maarja we zijn weer back!!:p

12. ghs4

ghs4 Junior expert

Hier nu voor het eerst weer ingelogd op de pc, I-pad kom ik niet in farmerama.

13. Selvi51

Selvi51 Gevorderde

Goedemorgen,

Uit alles blijkt dat er heel hard wordt gewerkt om het spel weer goed draaiende te krijgen.

Het toverwoord is: 'Geduld'

janniekwak vindt dit leuk.
  14. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goedemorgen.

we zijn er weer :)

janniekwak vindt dit leuk.
  15. Tommick

Tommick Junior expert

Doordat ik gisteren niet kon inloggen heb ik wel mijn dagelijkse bonus en mijn winterkalender kado gemist en geen lange gewassen kunnen zaaien:( Hoe zit dit??

16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Zoals een mod ergens al gepost heeft kan je in dit geval een ticket naar support sturen, dan kunnen ze kijken wat ze voor je kunnen doen. Let wel, ik weet niet of ze iets kunnen doen maar niet geschoten is altijd mis.
    Nu zou ik mij persoonlijk vooral druk maken over de winterkalender, aangezien dat flink TG kost om het gemiste vakje te openen

17. Tommick

Tommick Junior expert

Merci, is verstuurd:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.