Onderhoud?

Discussie in 'Help archief' gestart door yvon61, 8 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvon61

yvon61 Forum-analist

Daar baal ik toch zo van. Zit je middenin het oogsten, in een event, traaaaaaaaaaaaaaaag. en ja hoor, we liggen er weer uit voor onderhoud. Hoe langer dat duurt, hoe later de volgende batch, en dan weer laat naar bed omdat je toch je event wilt halen. Nog niet te spreken over alle ep's die ik kwijt ben. Heb uilen, kraaien en een draak aangezet, die zijn straks afgelopen. Bah mijn humeur voor vandaag is gelijk grrrrrrrrrrrr. Meer servers BP dat helpt.

lenybakker vindt dit leuk.
  2. Jenny262

Jenny262 Gevorderde

hier zelfde probleem, hoop dat we nog een vergoeding hiervoor krijgen.

3. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De storing heeft alles bij elkaar 5 minuten geduurd en is al verholpen.
    Blijft vervelend maar zo zit de techniek nu eenmaal in elkaar.

4. miepco

miepco Regelmatige auteur

Het zou inderdaad netter zijn als we hier eerst even een officiële aankondiging van krijgen. Ik ben ook net begonnen met oogsten. Als ze klaar zijn met het onderhoud dan heb ik waarschijnlijk geen tijd meer om de oogst af te maken. BP compenseert gelukkig wel alles. Dus het event zal zeker wel langer duren dan tot 13 oktober 14.00 uur. De eindtijd zal wel weer verlegd worden. Maar het is gewoon vervelend als je bezig bent.....

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het zou inderdaad geweldig zijn als de netwerkbeheerder van de lijnen naar BP van te voren zou aankondigen dat ze een storing gaan krijgen.

Helaas behoort in de toekomst kijken nog niet tot het internetpakket.

En aangezien de kortstondige storing voorbij is

miepco en FarmerBroek62 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.