Onderhoud en supervoer verkort, compensatie?

Discussie in 'Help archief' gestart door -Belora-, 19 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Vanmorgen wilde ik, zoals altijd, voordat ik naar werk ging oogsten en zaaien, maar er bleek ineens forumonderhoud. Dus kon ik niks doen en verpieterde mijn bonussen en waren verdwenen toen ik thuis kwam want de tijd was voorbij. o_Ok miste ik door de verkorte voeractie deze mogelijkheid, kortom ik heb het gevoel dat ik vandaag flink veel schade heb ondervonden. Ik neem aan dat ik niet de enige ben en mijn vraag is of deze gebeurtenissen worden vergoed door een flinke compensatie?

2. bloem

bloem Oudgediende

Ik idem dito. Nog voor mijn ontbijt ga ik de velden langs. Vanmorgen heb ik dat niet kunnen doen.

3. valkenier

valkenier Levende forumlegende

Hier het zelfde ik dacht even nog voor 22,00uur nog wat supervoer te kopen want ik ben net thuis.
    is het om 18.00uur afgelopen
    lekker dan!:cry:

4. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Hier idem dito ook supervoer annbieding gemist hopelijk omt er nog een in het weekend:oops::cry:

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.