oa's events?

Discussie in 'Help archief' gestart door thea1963, 5 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hoi Mod's,

    Hoe laat verwachten jullie dat de aankondigingen komen van de 2 events die morgen zouden beginnen?
     
  2. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Ja het was ons ook al opgevallen dat er nog niks is.
     
  3. Maxthon

    Maxthon Forumleerling

    Misschien zijn er niet veel events zo na Kerst en nieuw?
     
  4. (chris)

    (chris) Doorzetter

    op engels en duitse farmerama is ook nog niets bekend gemaakt
     
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Citaat van de bij behorende (event kalender) topic;

    LET OP:
    Dit zijn geplande data en deze kunnen te allen tijde wijzigen
    .
    Voor aangekondigde events zie de kalender boven aan elke forumpagina.

    Einde citaat.
     
    Laatste bewerkt: 5 Januari 2021
  6. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Op het duitse forum wordt heftig gespeculeerd. Daar laat een mod weten dat ook de mods in het ongewisse zijn, dus beginnen een heleboel mensen zich af te vragen of het event mogelijk uitgesteld gaat worden ivm unity-probleempjes.
     
  7. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Oke laat ze er maar mee wachten want het is nog steeds erg traag die client pffff

    We wachten af
    S6 all
     
  8. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    hier geen last van traagheid, dus laat die events maar komen
     
  9. Arvonvan

    Arvonvan Levende forumlegende

    Op het Portugese forum is inmiddels al wat verschenen

    Link

    Als het goed is komen de dropitems van de hoofdakker uit planten en bomen.


    Maar voor hetzelfde geld verzinnen ze nog iets anders oid... Dus we wachten maar gewoon rustig af op de Officiële aankondigingen op het Nederlandse forum.
     
    Laatste bewerkt: 5 Januari 2021
    HofvanDromen en .Fisherman. vinden dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik denk dat we rustig af moeten wachten
    dat de drops van de hoofdakker komen lijkt me zo goed als zeker hier gaat het lange gewas er zo op

    Ik denk dat onze modjes heel hard werken overdag dus heb ik geduld voor de FAQ hier
     
    RoelofAnton vindt dit leuk.
  11. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

  12. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Hier is het ook nog steeds Heel TRAAAAG . En het loopt nog steeds iedere keer vast. Nou ja we wachten maar af. Ik ga alvast wat dieren in het Fokhotel gooien komt er nog wat leven in de brouwerij .
     
  13. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  14. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Nog ter info, door de vakantieperiode kregen wij gisteren nog niet zoals gebruikelijk in normale weken het overzicht wanneer wij de event FAQ's van die week mogen plaatsen. Helaas kwam alles vandaag pas weer een beetje op gang.
    Zodoende kon ik niet zoals gebruikelijk de dagen ik werk alles op de planning zetten, gelukkig heeft mijn collega de grote FAQ's die wij al wel klaar hadden staan zichtbaar gezet voor jullie zodra dat mocht (als jullie op mij hadden moeten wachten had het er nu pas gestaan).
    Helaas blijkt wel dat dit in andere landen wat moeilijker verliep, maar wij houden ons zoals altijd aan de gegeven informatie en tijdstippen vanuit BP.

    Inmiddels zijn wij weer bij en zijn ook de mini-events die wij vandaag mochten aankondigen gemeld bij de OA's.
     
    LucieSchreurs en Arvonvan vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.