nut producten waar geen quest van is

Discussie in 'Help archief' gestart door BaukeS, 5 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BaukeS

BaukeS Halfgod

wat is het nut van de producten waar geen quest van is? (papegaaienveren, pindakaas, picknickdekens, hitsingles, maskers, kaas en mischien meer die ik niet kan kopen)

2. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

die kunnen altijd gevraagd worden bij een event. of als er een nieuwe quest komt

3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Of in de winkel.

4. 123Pien

123Pien Forum freak

En in recepten........ (dus je hebt er best wat aan)

5. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Er wordt nog niet gefokt met papegaaien en olifanten. Zodra dat het geval is, verwacht ik een quest met deze producten. Je hebt er dan erg veel nodig. Dus momenteel kun je er niet veel mee behalve incidenteel bij een event, maar het is zeker verstandig om er een voorraad van op te bouwen.
    Voor de andere producten die je noemt, is er nog niets maar dat kan zomaar veranderen. Wie weet gaat bijv. kaas ooit nodig zijn voor een recept. En voor de andere producten komt vast ook wel eens iets. Wie weet ooit de eland als fokdier? In het speculatie draadje zou je er heerlijk op los kunnen speculeren. En een goed idee voor de producten zou je kwijt kunnen in het ideeën draadje. o_Ok dat vind ik leuk en het heeft dan ook nut toch?

omaatje75 en 123Pien vinden dit leuk.
  6. 123Pien

123Pien Forum freak

Het nut van speculeren vind ik erg origineel! Leuk gevonden en nog waar ook.......

7. BaukeS

BaukeS Halfgod

OkkieTrooy,
    ik had ook al voorgesteld om met oude stalknechtdieren bijvoorbeeld de eland te fokken, maar dat werd gelijk geslot

8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Omdat dit geen speculatiedraadje is en vraag voldoende beantwoord topic nu gesloten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.