nummering velden

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door BoerinJorna, 22 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerinJorna

    BoerinJorna Gevorderde

    is het misschien een idee om de nummering van de velden ook op het veld te zetten bv bij het woonhuis, als huisnummer bv, omdat het best lastig is om dat te onthouden en er toch vragen over blijven komen
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  2. jayjay70

    jayjay70 Forumbeginner

    dat zou ik ook ge weldig vinden heb een hersen infarkt gehad en dan gaat het allemaal niet zo vlug en ik doe het zo graag
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    als je bedoelt dat alleen de nummers in de FAQ's vermeld worden, dan kan je gewoon op de nummers klikken en dan krijg je een mooi overzichtje van de velden, met de nummers
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  4. BoerinJorna

    BoerinJorna Gevorderde

    ik weet dat het in de faq staat maar om steeds daar te moeten gaan zoeken is soms lastig dus daarom dacht ik waarom zou de velden/huizen/voorraadschuur geen huisnummer kunnen geven
     
  5. harriejose

    harriejose Forum freak

    Weer wat geleerd,heb ik nooit geweten.Dank je.
     
    -matthias1952- en -doppie- vinden dit leuk.
  6. Streptocarpus1

    Streptocarpus1 Forumleerling

    Dat is handig. Kan ik me kladblaadje weggooien. ;)
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  7. miekekoning

    miekekoning Veteraan

    Ik denk persoonlijk dat het een kwestie is van wennen aan de nummering. Zoals reeds aangegeven krijg je via een linkje in de FAQ steeds duidelijk te zien over welke velden het gaat, dat zal misschien al schelen als je dat niet wist.

    Het lijkt een kleine aanpassing in het spel maar ik vermoed dat het in de praktijk en hoop tijd (en daarmee ook geld) gaat kosten die ze beter kunnen steken in het blijven vernieuwen en verbeteren van het spel, voor en achter de schermen.
     
    -tonio76- en -doppie- vinden dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wat me meteen brengt bij het volgende idee: mysteriestallen en raadselbomen staan in de FAQ vaak ook aangegeven met een nummer, en die ken ik nog niet allemaal uit mijn hoofd. Misschien is het een goed plan om van die nummers dan ook even zo'n groen linkje te maken, net als bij de velden?
     
    lovely vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.