Nublion batterij

Discussie in 'Help archief' gestart door sanneman1969, 30 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Tijden geleden (ik denk al weer bijna 2 jaar terug) was er een event waar je nublion batterijen kon kopen met TG. Ik heb er nog steeds 19 van in mijn schuurtje liggen die te verstoffen. Komt er nog een event waar ik ze voor kan gebruiken? Het is anders wel erg zonde geweest van mijn TG.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De vraag is of je er TG aan uit hebt gegeven. Deze komen tijdens het betreffende event namelijk ook als drop.
    En mijn ruillicenties liggen ook aardig te verstoffen.
    Nu maar hopen dat de tickets van Renzo niet gaan verstoffen, want daar heb ik wel 100 TG ingestopt, zonder goed naar de eindtijd te kijken.
    Maar ik vind het ook leuk als de recyclomaat snel weer eens langs komt.

3. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

Ja hier liggen ook nog behoorlijk wat van die batterijen als ze maar niet gaan lekken zou een ramp zijn voor de natuur :)
    Wat er hier ook nog ligt zijn zo ongeveer een 5000 m6 coins.
    En wat de licenties betreft heb ik ook nog diverse in de schuur ben dan iets langer dan een jaar er tussen uit geweest is er in die periode geen ruilevent geweest dan?

Laatste bewerkt: 31 Maart 2015
  4. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

heb ook nog 638 nubilon batterijen. Goed idee om weer eens de recyclomaat terug te laten keren.

Schuur mag wel een voorjaarsschoonmaak gebruiken.:wuerg:

5. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

<== reikt butsmuts een emmertje water met een sopje en wat poetsdoekjes aan

Butsmuts vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.