Notities

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door simmeke54, 12 Januari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    Wat ik enorm handig zou vinden is een leeg blaadje waar je zelf je ‘Niet Te Vergeten’ notities kan maken.
    Een notitieblaadje dus dat meteen opengaat wanneer je naar de hoofdakker gaat en waar je dan zelf kan invullen dat je bijvoorbeeld niet 'mag vergeten om eerst de tijdsquest te activeren' voordat je gaat oogsten. Ik denk dat bij heel veel spelers talloze notitieblaadjes en schriftjes naast de pc liggen (net zoals hier) en dat het wel eens wordt vergeten om er naar te kijken. Handig dus zo’n geheugensteuntje dat meteen verschijnt en je er doet aan herinneren dat je er een bonuscode is. OOk handig bij het ruilevent. ‘Speler xxx het beloofde appelboompje cadeau doen’ Bijvoorbeeld.
     
    Sintra98, restola, -freedom5555- en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wat een goed idee!
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  3. nicolle73

    nicolle73 Levende forumlegende

    superidee
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  4. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Dat zou heel handig zijn.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  5. fensie01

    fensie01 Doorzetter

    Topidee!
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  6. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Daar bestaan programma's voor, wij gebruiken sticky notes. Heel handig
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  7. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    Ik gebruik zelf al jaren sticky’s en ze zijn inderdaad handig maar het is uiteindelijk niet meer dan een notitieblaadje dat je naast je pc hebt liggen en die ik vergeet te openen en lap…geoogst voordat de tijdsquest is geactiveerd. Ligt uiteraard aan mezelf. Het zou dus wel handig zijn dat je bij het inloggen en vanuit het spel zelf meteen kan zien dat er een nota klaarligt. Zoiets als het duifje en waarop je dan zelf geschreven hebt:

    Simmeke, niet vergeten je sticky’s te openen.

    Het was maar een idee om het mezelf wat makkelijker te maken. Tja, als een mens wat ouder wordt...
     
  8. Cabalerro

    Cabalerro Forumleerling

    In Windows heb je een programma Sticky-notes, dat een virtueel briefje op je scherm zet waar je zelf allerlei boodschappen, herinneringen, of berichtjes op kan zetten. Deze staat dus op het bureaublad van je Pc en daarmee voorkom je dus dat je dit soort dingen vergeet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.