noordpoolavontuur

Discussie in 'Help archief' gestart door Fluffie2023, 20 December 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fluffie2023

Fluffie2023 Forumbeginner

ik heb helemaal niks gekregen om te planten.
    klopt dat?

2. vinc051

vinc051 Forum-overlever

3. toekanrotti

toekanrotti Forumbeginner

Heb ook niks in de molen, zelfs een mandje gekocht, nog steeds niks........

4. Tyrany

Tyrany Grote forummeester

Je krijgt ook niks om te planten - je moet zelf plantgoed maken.

Je hebt 1 sleutel gekregen en 5 of 10 dennentakken bij de aanvang van het event.

Die sleutel moet je inleveren bij vakje 0 (Baha), vakje 10 (boerderij) of vakje 20 (maanwereld).
    Je krijgt dan respectievelijk 9.999 eilandkaars, of 9.999 boerderijkaars of 9.999 maanlichtkaars.

Maak in de molen bv met 5 dennentakken en 5 eilandkaarsen, dat geeft je 5 eilandkransen. Deze eilandkransen moet je zo snel mogelijk vermeerderen op Baha, totdat je vakje 1 en zo verder van de Baharoute kunt ingeven (in dit geval 1260).

MAAR geef niet alles in, want je krijgt maar om de 5uur 5 nieuwe dennentakken.

Ik hoop dat dit je jullie helpt. En zoals poster vin051 schreef, er is een draadje met al heel wat uitleg.
    Succes:)

5. marielouise43

marielouise43 Forumleerling

Ik krijg geen sleutels om verder te gaan . Kan alleen het eerste oplossen .
    Kan mij iemand helpen om verder te spelen.
    Groetjes

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Aan het eind krijg je een nieuwe sleutel om verder te kunnen. Je kan maar 1 gedeelte tegelijk doen

7. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Heb het event met alle gewassen al helemaal uitgespeeld , heb alleen de werkplaats nog niet af.
    Kom ik er achter dat vakje 33 en 62 beide de wolkenrij 3 geeft en als dan naar wolkenrijen ga kan ik
    dus niet wolkenrij 1 activeren.
    Volgens mij zit er ergens een foutje of doe het zelf ergens verkeerd.

8. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

venus het klopt dat de wolkenrij 3 er 2x inzit. Is wel een andere wolkenrij want je kunt er verschillen items uit je inventaris opzetten
    wolkenrij 1 daar moeten de items op met een lading, die moet je dus eerst op het veld zetten en als de ladingen op zijn dan kan die pas op de wolkenrij

9. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Laat maar heb hem al gevonden is diegene die je moet kopen voor stermunten in de winkel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.