nog steeds traag spel.

Discussie in 'Help archief' gestart door molentandje, 11 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. molentandje

molentandje Gevorderde

niet te geloven spel doet het nog voor geen meter soms, heb je dan je Cliént gedownload, ook nog steeds een paar kisten kunnen openen,moet ik weer uit en inloggen,eigenlijk niet meer tedoen, ik ga er ook mee stoppen als dat zo nog lang door gaat,is gewoon niet meer met plezier je farm doen, de laatste tijd alleen maar ergernis.

jolanda13 vindt dit leuk.
  2. Yolanda64

Yolanda64 Forumleerling

hier hetzelfde, steeds verversen of opnieuw inloggen. Als je kisten opent dan ga je steeds weer terug naar het begin en dat is ook op de verkoop markt. Ellende, niet leuk meer. ik maak alles op en stop

3. aida-71

aida-71 Gelegenheidsauteur

Ik heb juist vandaag voor het eerst in weken weer gewoon kunnen spelen. Niet één keer er uitgegooid, of moeten afbreken en weer opnieuw inloggen. Wat een verademing. ;)

4. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Als je met de hand oogst dan zit je maar te tikken voor hij hem eindelijk pakt dus je doet er eeuwen over.
    En ook de kado`s sturen blijft een ramp, ook dat is nog niet op orde

5. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier gaat unytie heel traag...en de client gaat super....maar dan is de rest van de computer super traag.

6. dennismoeleke

dennismoeleke Forumbeginner

helemaal mee eens!

7. .Nietje.

.Nietje. Junior expert

Ik kan me kisten ook niet openen, balen zeg !
    HELP ONS, please

8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Wat bedoel je met kisten niet kunnen openen? Helemaal niet of springt alles steeds terug naar het begin?
    Dat laatste kan je voorkomen door in het zoekveld kist te tikken, je ziet dan alleen alle kisten in je voorraad en zijn op deze manier makkelijk te oogsten

9. .Nietje.

.Nietje. Junior expert

De kisten van : o.a. doldwaze dieren, van EP, boerenrad, goedgevulde, gereedschapskist
    die je bij je sieritems krijgt.
    Als ik ze aantikt loopt het spel vast,
    en het wordt niet uitgekeerd

10. elly60

elly60 Forumleerling

ben hier echt niet blij mee heel klein beeld alles even traag ondanks helper als dit zo blijft stop ik er mee vind dit spel dat ik al wel 10 jaar speel verschrikkelijk op dit moment de lol is er helemaal af

11. janny1949

janny1949 Forumleerling

waardeloos ben het helemaal mee eens

12. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Kan het er alleen maar mee eens zijn , en dan met name dat kleine beeld , en ja ik heb hem al op zen hoogst staan en op de gekste momenten begint het spel opnieuw te laden . als je op de farm bezig bent

Laatste bewerkt: 12 Januari 2021
  13. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier laat ik het kleine veld staan...is even groot als eerst maar dan zonder raamwerk er omheen. als ik hem vergroot gaat hij naar 120% en wordt het wazig.
    heb wel last van een hele grote vlam midden in mijn siertuin
    kan ook mijn buurtjes niks sturen.........:eek:

Laatste bewerkt: 12 Januari 2021
  14. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Ik heb het idee dat dit topic al even niet meer over traag spel gaat maar nu een aparte praatgroep over Unity is geworden.
    Ik verwijs jullie daarom naar de praatgroep over Unity en sluit dit draadje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.