nog een diamanten slot.

Discussie in 'Overig archief' gestart door boeriep, 15 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boeriep

boeriep Levende forumlegende

zou het niet leuk zijn als je een 2 de diamanten slot zou kunnen vrijspelen.

daisy17858 vindt dit leuk.
  2. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Zeker!! Heel erg leuk!

3. vinc05

vinc05 Forum freak

Jaa daar ben ik ook voor te vinden.

4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Doe mij maar een extra gouden slot, die zitten hier altijd vol en daar moet ik vaak keuze`s voor maken wat ik er in gooi. In de diamanten zit hier alleen wac of een ananastaart voor de rest gebruik ik die niet.

Leo.netten en farro vinden dit leuk.
  5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De vraag is wat voor effect een tweede diamanten slot zal hebben op het spel en events.

In een tweede diamanten slot komen dan (naast de wac) een pompoenenjam of een ananastaart.
    de extra oogst stijgt meteen 50%.

Om het spel in balans te houden moeten de aantallen van gewas dat bij questen en events wordt gevraagd ook worden verhoogd.

Omdat je zo extra oogst kan maken, dus ook tarwe, winterpeen, sla, hooi... , zal er minder vraag komen op de markt dus de prijs daar dalen.

Dus of het leuker wordt met een tweede diamanten slot is nog maar de vraag.

6. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Diamanten slot tijdens de events.....zoals het in het begin was met de slotjes.
    Handig voor diegenen die niet tijdig kunnen oogsten.
    Waarom moeten de hoeveelheden verhoogd worden van een queeste of event Ron?

Gouden slot voor altijd, want zit inderdaad meestal vol...of iets verhuizen naar een zilveren slot, zoals bv. de kaasbol, die is zoals wortelbrood toch maar level 1 van de bakkerij.

7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Sla, tarwe, winterpeen, het is allemaal ontzettend duur.
    Terwijl er in het gouden slot een haverbrood gegeten kan worden voor extra tarwe. Waardoor 4 opbrengst op een kwartveldje wel mogelijk is.
    De oneigenlijke handel van spelers die duizenden in de zaadhandel kochten om die op de markt te zetten, was ook niet de bedoeling. Maar het is duidelijk dat de vraag zodanig hoog ligt dat meer productie welkom zou zijn.

Het enige wat inderdaad niet prettig is, is dat er bij events al standaard vanuit wordt gegaan dat je een WAC gebruikt.
    Kuikens hoeven de eindstreep niet te kunnen halen, maar zonder WAC moet het wel mogelijk zijn om een leuke prijs te halen.

Ik vind het altijd lastig kiezen wanneer er een zaaievent begint of ik s'morgens wel of geen ananastaart inzet.
    De ananastaart werkt niet op eventgewas. En de wac werkt niet op alle bomen van Bahamarama.

Er is ooit wel gezegd dat er extra sloten bij zouden komen, op wat voor manier was nog niet bekend. Dus tegen betaling van TG, sterren of nog anders.

Om te zorgen dat de productie voor gevorderde spelers verder omhoog kan, ook met meer gouden sloten, is denk ik, inderdaad leuker.
    De prijzen zullen inderdaad gaan dalen, maar de gewassen mogen ook best in prijs gehalveerd. Zodat het niet normaal is om alle gewassen tot 80 BD in de zaadhandel te kopen en met winst te kunnen verkopen.

8. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Soms als ik er aan denk, oogst ik eerst de bomen met een ananastaart (niet duur op de markt en makkelijk zelf te maken) daarna wip ik hem uit het slot, en oogst verder met een wac in het slot.

Eens.

-Coco1968- vindt dit leuk.
  9. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Zonder event zaai ik alleen op Bahamarama, en op grote velden. Normaal gebruik ik dus alleen een ananastaart. Op hele velden heb je dan ook 2 extra gewas, net als met een WAC.
    Wat betreft de prijs: ik heb laatst na een event de WAC al kunnen kopen voor minder dan 20.000 BD en de eerste ananastaart al verkocht voor meer dan 20.000 BD. Chocoladetaart verdiend beter wanneer die ongeveer 30.000 BD is, dus gebruik ik daar meer zout voor.

harm-jan70 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.