niks meer uit de gaarkeuken

Discussie in 'Overig archief' gestart door marinusia, 5 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

K heb er op dit moment 1574 sterren over en 3 sterren te halen dan is mijn cooperatie leeg tot het eind.
    Het is ook een echte TEASER een oranje stal te winnen zonder de basis stal zo dat die voorlopig nog wel in de inventaris staat omdat er nog niet genoeg lijmpotten zijn om die te kunnen maken:cry:

Laatste bewerkt: 6 Maart 2015
    miepje40, Cornelly52 en tootje vinden dit leuk.
  2. tootje

tootje Commandant van het forum

Echt een mol aktie.....die oranje stal....xD

miepje40, Gert-Jannetje, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Ik snap niet hoe iemand aan 3000 sterren komt. Ik speel al lang mee en heb er nu 356, ben in level 94 en heb nog niet alles in de boom vrijgespeeld.

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik verplaats het draadje maar want er lijkt behoefte te zijn om verder door te praten.

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Er zijn dus veel spelers die langer en/of fanatieker spelen. Er zijn meerdere events geweest die je kon resetten zo vaak je wou, 60 sterretjes per keer. Ik heb dat 1x gedaan omdat ik de andere prijzen interessant vond, maar er zijn er ook die toen melden dat ze dat 10x hadden gedaan.
    Verder ben ik level 97, heb ik de boom vol, bijna 500 sterren over en teveel fokquesten in de coöperatie staan waar ik wel aan begonnen ben, om te willen bekijken hoeveel sterren ik nog in de coöperatie heb. Daarnaast heb ik al vaker van de tijdelijke zilver-goud-diamant questen onderdelen laten zitten omdat ik die niet interessant vond. Ik kan me dus wel voorstellen dat er spelers zijn die veel meer sterren hebben dan ik heb.

6. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik ben blij dat de mod's zich in hebben gezet voor behoud van de sterren, dank je wel mod's.

Ik ben in lvl 90 ,maar geen ster over en de boom nog niet vol. Ik heb nog genoeg fok questen staan en andere waar ik sterren uit kan halen. Ik moet wel zeggen dat ik een event met sterren erbij, veel leuker vind. Dit is misschien raar, maar ik mis de sterren echt wel. ls er een fase van een event en was die minder aantrekkelijk, dan ging ik er toch voor en dat was puur voor de 1, 2 of 3 sterren. Nu heb ik voor het eerst met het fokken van de kameleon de helft niet gedaan, ook vanwege dat het fokken niet echt lukte, maar ook omdat er geen ster te verdienen was. Waren er wel sterren geweest dan was ik wel doorgegaan. Hoop dat de sterren weer gauw terug komen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.