niks blijft meer 'staan'

Discussie in 'Help archief' gestart door Wendie, 19 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendie

Wendie Forumbewoner

Tsja, wist ff geen korte omschrijving van het probleem te geven in het kopje dus hier komt ie dan:

1. als ik voer ga maken en ik heb de 1ste aangezet, klik op het + voor de 2de, dan stond ik voorheen meteen op het laatst aangezette voer .... vanaf gisteren (meen ik) kom ik uit op pagina 1

2. Ik ben het een en ander bij de questen aan het inleveren. Soms koop ik dan wel eens wat op de markt tussendoor. Voorheen als ik uit de quest ging, naar de markt en dan terug nar de coop, kwam ik meteen weer bij de quest waar ik het laatst was gebleven. Nu kom ik dan bij pagina 1 weer uit en moet vervolgens weer doorklikken tot aan de quest waar ik was ...

kortom: niks blijft meer staan, daar waar je was gebleven

Vind dit persoonlijk zeer onprettig werken

-ymked55- vindt dit leuk.
  2. joos77

joos77 Forumleerling

3. Wendie

Wendie Forumbewoner

oei ... als ik de reactie van Ron lees: de wolkenrij wordt er ook bijgehaald, daarvan is inmiddels bekend dat dit waarschijnlijk zo blijft, definitief antwoord van Ron na het weekend

dus dan ben ik bang dat dit ook zo zal blijven
    wordt er allemaal niet leuker / makkelijker op :(

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Nee, die pagina-fout is echt een bug,

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.