Terugkoppeling Nieuwsupdate 27 maart 2015

Discussie in 'Hoofdkantoor archief' gestart door RonSchoof, 27 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Hallo Farmerama-spelers,

    We wilden meteen een bericht naar jullie allen sturen maar helaas was er niet genoeg tijd om het te laten vertalen. Het moderatorteam heeft aangeboden dit te doen en het in mijn plaats te publiceren.

    Gedurende de laatste paar weken hebben jullie luid en duidelijk gesproken. Er waren duidelijke momenten in het recente verleden dat het Farmerama team jullie heeft teleurgesteld. Ik wou dat we beter hadden geluisterd en een andere weg hadden ingeslagen. We waren fout en geven dat toe.

    We hadden deze kwesties eerder moeten begrijpen en daarin hebben we gefaald. Het weghalen van de sterren bij de event quests was een ongelukkige en slechte beslissing. o_Ok was de communicatie niet goed bij het doorgeven van de veranderingen van de werkstalrune en de nieuwe mestformule. Onze nieuwe release van de molen heeft ook spelers benadeeld die de valentijns wolkenrij en het molenabonnement gebruikten. We hebben jullie teleurgesteld met deze nieuwe aanpassing en nemen daar de volledige verantwoording voor.

    In de laatste 6 maanden hebben we een geweldige vooruitgang gemaakt in het vervolmaken van onze visie hoe Farmerama te maken tot een voor bijna alle spelers boeiend spel. Ik verzeker jullie dat we bezig zijn een oplossing te vinden voor de molen.
    We moeten er zeker van zijn dat de aanpassing goed is na grondig en uitvoerig testen. Dit heeft tijd nodig. We vragen jullie geduld hiervoor terwijl we dag en nacht werken om dit voor elkaar te krijgen. Ik beloof ook dat alle spelers die gebruik maken van het molenabonnement en de Magische Bonenstaak Valentijns wolkenrij een eerlijke compensatie zullen ontvangen..

    We zijn er zeker van dat we iets hebben wat niemand anders heeft. Een bijzonder spel met heel fanatieke en trouwe spelers. Ons grootste doel is dat Farmerama aan jullie toe behoort en dat wij als Bigpoint alleen de aangevers zijn voor jullie beleving.

    Maar genoeg gepraat van mij. Wij gaan ons richten op wat we gezegd hebben en slaan het pad in van een vernieuwd vertrouwen in ons.

    Dank jullie wel, Varun
     
    nymphje, scooty1957, popje4 en 10 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.