Nieuwspagina

Discussie in 'Help archief' gestart door greet57, 28 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. greet57

greet57 Forumleerling

Als ik op het icoon van de nieuwspagina klik, krijg ik alleen maar de dagelijkse cadeaus te zien.
    als ik nog even niet op het icoontje druk, dan krijg ik te lezen dat de tijd nog niet rijp is.
    Wat word hiermee bedoeld. Al het andere (bv de aankoop om wolkenrijen te vullen) zie ik niet.
    Is dit van tijdelijke aard of moet ik bepaalde instellingen veranderen.

2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Hallo greet57
    De aanbieding van de wolkenrijen krijg je alleen te zien als die voor jou van toepassing is, dus als jij van één van de betreffende wolkenrijen iets nog niet compleet hebt.
    Er is op dit moment geen event, dus daar staat inderdaad niets en ook geen andere aankondiging.
    Dus het klopt dat je dan alleen de dagelijkse bonus te zien krijgt.

3. greet57

greet57 Forumleerling

wat betekent dan de tijd is nog niet rijp heb ik al die jaren nog nooit gezien

4. Catje78

ik moet eerlijk zeggen dat ik die ook nog nooit gezien heb, kan wel even navragen, maar dan moet ik weten wat je precies ziet, kun je er misschien een screenshot van maken?

5. greet57

greet57 Forumleerling

Sorry maar weet niet hoe dat moet het is nu weer weg kan nu weer alleen de dagelijkse bonus zien

6. Catje78

Kan best even een hikje in het systeem zijn geweest, als het weer opduikt, horen we het graag :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.