nieuwspagina geeft alles als nieuw

Discussie in 'Help archief' gestart door ayla2008, 30 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

sinds vandaag, geeft de nieuws pagina alle berichten als nieuw aan, na aanloggen en refresh.
    Moet dan eerst alle berichten opvragen voor dit weg is. Maar na refresh kun je weer opnieuw beginnen.

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik moest even zoeken wat je precies bedoelde, had er zelf nooit op gelet dat op de nieuwspagina tellertjes worden bijgehouden.

Bij mij blijven ze keurig staan op de laatste stand, ook na F5 en opnieuw inloggen.
    Wat kan er dan aan de hand zijn?
    Vaak worden dit type problemen veroorzaakt door de flashcache, als je die dan leegmaakt is het probleem over.
    De link om de flashcache te legen vind je in mijn handtekening.

Helpt dat niet dan kijken we verder.

3. Larachia

Larachia Forumleerling

Ik heb hetzelfde probleem, flashcache geleegd, browser (Google Chrome) opnieuw opgestart en toen leek het weer in orde te zijn, maar de volgende keer dat ik mijn computer opnieuw opstartte stonden alle berichten weer als nieuw. Geen ramp, maar wel irritant omdat je niet kunt zien wat er nieuw bijgekomen is.

4. ayla2008

heeft niet volledig geholpen. Zodra ik mijn computer opstart is het probleem weer terug.

5. |-|ans

|-|ans Forummeester

• Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de bewerk-knop als je nog iets wil toevoegen.
    Hier exact hetzelfde probleem.. ligt niet aan de cache die bij mij immers bij het afsluiten van de browser verdwijnt.

Als door een wonder is het probleem blijkbaar ineens opgelost..

Laatst bewerkt door moderator: 3 November 2014
  6. ayla2008

bij mij lijkt het nu ook opgelost. Niets extra's gedaan

7. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik neem aan dat BP hier mee bezig is geweest, dan sluit ik nu dit draadje mocht het weer gebeuren horen wij dit graag en mag er een nieuw draadje gemaakt worden.

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.