nieuwsbrief?

Discussie in 'Help archief' gestart door BaukeS, 20 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik kwam vandaag terug van vakantie en zie in mijn mailbox 2 mailtjes van farmerama staan over minievents. de misterie stal en de mega-epdag geloof ik.
    ik heb nog nooit in 2 jaar tijd zo'n mailtje gehad en vraag me dus af of dat iets nieuws is.
    ik wil dit echter niet en zie dit als spam en wil me graag uitschrijven voor die nieuwsbrief, maar de daarvoor onderstaande link werkt niet.
    hoe kan ik er voor zorgen, dat ik dit sort mailtjes in het gevolg niet meer krijg?

dutchboy en -ymked55- vinden dit leuk.
  2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Je kan je uitschrijven voor de nieuwsbrief via accountinstellingen in het spel (rechtsboven knop met de twee tandwielen en vervolgens de knop met de banaan)
    Je hebt daar een kopje 'nieuwsbrief' en daar kan je je hier voor afmelden door het op 'nee' te zetten en vervolgens deze wijziging op te slaan.

3. BaukeS

BaukeS Halfgod

bedankt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.