Nieuwsbrief Producer, oktober 2014

Discussie in 'Hoofdkantoor archief' gestart door Toontje2, 16 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    Nieuwsbrief van de producer oktober 2014
    Hallo Farmerama-spelers!

    Hier volgt weer een update van jullie Farmerama team! September vloog voorbij en het was een drukke maand voor ons. We hebben hard gewerkt aan onze events en de verdere ontwikkeling van het koraalrif. Voordat ik verder ga met de updates van deze maand en details over het koraalrif, wil ik eerst even stilstaan bij een aantal recente events.
    Gedurende de laatste paar weken, hebben we meerdere keren problemen gehad waarbij jullie niet in konden loggen. Dit spijt ons natuurlijk erg en we begrijpen hoe frustrerend dat kan zijn. Onze moderatoren hebben ons geholpen om de problemen in kaart te brengen. Ze doen fantastisch werk en geven jullie problemen en frustraties aan ons door. Ik ben erg trots op onze community- managers en tech-producer die overuren hebben gedraaid om de inlog-problemen zo snel mogelijk te verhelpen. We werken hard aan een oplossing voor de DDoS-aanvallen en willen jullie verzekeren dat dit momenteel onze prioriteit is. Ik waardeer jullie geduld en begrip.

    Koraalrif
    Zoals ik al zei in mijn vorige nieuwsbrief, werken we aan een nieuwe feature met de naam Koraalrif. Ik vind het erg leuk om jullie te mogen vertellen dat we bijna klaar zijn met de ontwikkeling en in de nieuwsbrief van volgende maand kan ik waarschijnlijk al een release-datum geven. Ik heb het team gevraagd een beetje extra tijd te nemen voor het testen om de eventuele bugs eruit te halen. Dit is een grote spelupdate en we doen er alles aan om jullie kwaliteit te bieden. We doen eerst een aantal speeltesten binnen het bedrijf en daarna met de moderatoren, zodat we zoveel mogelijk feedback krijgen. Ik zal eerlijk zijn naar jullie en geen valse beloften doen. We zijn van plan om de release langzaam te implementeren in het spel, zodat het team het spel nauwlettend kan observeren en we er zeker van kunnen zijn dat er geen bugs in zitten, voordat we de update wereldwijd presenteren. Dit kan betekenen dat de update tijdens de eerste week misschien maar in 1 land beschikbaar zal komen. Natuurlijk weet ik dat jullie allemaal erg nieuwsgierig zullen zijn en het amper af kunnen wachten, maar de geleidelijke invoering van de update doen we puur om de kwaliteit te kunnen waarborgen. Na korte tijd zal de update voor iedereen beschikbaar zijn. Ik hoop dat jullie nu zullen begrijpen wat onze redenen voor deze strategie zijn.

    Eventreleases
    In mijn vorige nieuwsbrief heb ik aangegeven dat één van mijn doelen is om evenwicht te brengen in de wekelijkse eventreleases. Ik weet dat sommige releases in het verleden wat problemen kenden. Het Farmerama team neemt deze problemen serieus en we zijn er de laatste tijd steeds in geslaagd om snel te reageren op dit soort bugs. Ik hoop dat het nog verder zal verbeteren in de komende weken. We hebben bovendien ook geëxperimenteerd met onze eventmandjes, dat is jullie vast al opgevallen. We blijven bezig met het verbeteren van de balancering. We hebben onlangs een systeem ingevoerd waarbij we onze board-admins meer betrekken en we vragen hun feedback voordat events live gaan. Ik hoop dat jullie je allemaal realiseren hoe hard deze mensen werken en ik ben dan ook erg blij met deze geweldige teams van moderatoren en community managers.

    Renzo
    Ah.. Renzo! Jullie hebben gevraagd of Renzo terug kon komen…. Daar hebben we dus naar geluisterd. Hopelijk waarderen jullie de test die deze week plaatsvond. We hebben data verzameld en zijn van plan om Renzo binnenkort voor een langere periode terug te laten komen. Op het moment kan ik echter nog geen exacte datum of periode geven. Zoals jullie misschien al hebben gemerkt, doe ik alleen beloften als ik concreet weet wanneer ik die waar kan maken. Hopelijk kan ik binnenkort dan ook met goed nieuws komen! Ja, we zijn er dus druk mee bezig ☺


    Halloween content
    In de afgelopen maand is het team druk bezig geweest met content in Halloween thema. We hebben een aantal events en acties rond het thema Halloween bedacht en hopen dat jullie het leuk zullen vinden. Hier alvast een voorproefje:

    [​IMG]

    Voordat ik deze nieuwsbrief afsluit, wil ik jullie allemaal laten weten dat we jullie feedback en medewerking erg waarderen. Als dank hiervoor geeft het Farmerama team jullie een knechtencoupon van 24 uren en daarnaast 24 uren alle knechten! Je kunt dit activeren door de volgende bonuscode te verzilveren.

     Bonuscode: HAPPYAUTMN14
     Start and eind tijd: 16 Oktober tot 22 Oktober – 23:59 uur
     Inhoud: 24 uur alle knechten (start meteen!) + 24 uur knechten coupon

    Deze bonuscode is voor alle recentelijke inlogproblemen. Wij hopen dat we hier nu eindelijk van verlost zijn.

    Dit is alweer het einde van de nieuwsbrief van deze maand. Volgende maand horen jullie meer over het Koraalrif, opslagmogelijkheden en spelcontent voor de ‘oude’ spelers! :D Houd het forum dus in de gaten!


    Varun
     
    Laatste bewerkt: 16 Oktober 2014