Aankondiging Nieuwsbrief Producer, november 2014

Discussie in 'Hoofdkantoor archief' gestart door Toontje2, 28 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    Hey Farmerama-spelers!

    November is bijna voorbij en het is tijd voor een nieuwe update van jullie Farmerama-team! Het wordt al erg koud in Hamburg, maar de kerstmarkten zijn begonnen en de sfeer in het team is erg goed. We werken zoals altijd erg hard en hebben al zin in de kerstdagen. Ik ben begonnen met het volgen van Duitse les! ;)

    Onderwerpen die vandaag aan bod komen:

    Halloween

    We hebben een HELEBOEL goede feedback gekregen over onze Halloween releases en we zijn erg trots op de content die we in oktober hebben uitgebracht. Zoals ik al in mijn eerdere nieuwsbrieven heb gemeld, werken we hard om onze ‘oudere’ spelers te voorzien van goede content en het is erg motiverend om jullie goedkeuring te lezen. Naast onze Halloween thema-events, heeft ons game-designteam fantastisch werk verricht met de “Soep en vrienden”-quest. Jullie kunnen meer van dit soort content verwachten in de komende maanden... vooral met betrekking tot mysterieuze stekjes en mysterieuze stallen

    Koraalrif

    We hebben onlangs een paar board-admins uitgenodigd in Hamburg om het Koraalrif te komen testen. Hun feedback was erg bemoedigend en we zijn erg blij met de progressie die we tot nu toe hebben gemaakt. Ik weet dat jullie allemaal erg uitzien naar deze release. Geloof me, we werken hard aan de voltooiing van deze ontwikkeling maar we willen er ook zeker van zijn dat we de hoogste kwaliteit kunnen bieden. We zijn continue dingen aan het bijschaven en we hopen dat jullie het begin volgend jaar kunnen spelen. Hier zie je nog een klein voorproefje.
    Ik wil de admins nogmaals bedanken voor het bezoek dat jullie ons gebracht hebben! Zij hebben ons een paar ideeën doorgegeven, vooral met betrekking tot de balancing en ik verheug me nu al op het moment dat jullie allemaal het Koraalrif kunnen spelen.


    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]



    [​IMG]

    Toekomstige nieuwsbrieven

    In het vervolg is het een van onze ideeën dat onze board-admins en community-managers topics openen en jullie uitnodigen om jullie vragen hier te posten, zodat we over de specifieke community-onderwerpen kunnen praten. Maar de precieze uitwerking hiervan laten we jullie in een van de toekomstige nieuwsbrieven nog weten.


    Tot slot wil ik jullie graag laten weten dat we jullie feedback erg serieus nemen.
    We waarderen jullie feedback en we proberen constant om het spel te verbeteren.
    De recente problemen met het stripevent waren heel vervelend want we zijn voortdurend bezig om de kwaliteit van onze releases te verbeteren. Gelukkig konden we deze bugs vrijwel onmiddellijk opmerken en ik ben opgelucht dat we ze zo snel als mogelijk hebben opgelost.
    De gamedesigners en ik maken altijd tijd om de forums te lezen. Helaas heb ik een vertaler nodig voor het lezen van de forums die niet in het Engels zijn ;) Het topic ‘Hoogtepunt van de dag’ is 1 van mijn favorieten! :p
    Gedurende de volgende paar weken gaan we bezig met het afronden van de roadmap en visie voor 2015 (community-wensenlijst heeft de grootste prioriteit). Spannende plannen voor 2015 en we verheugen ons er al op om die aan jullie te kunnen onthullen!

    We hebben in december ook erg leuke content voor jullie in petto, dus zorg dat je het niet mist!


    Varun
     
    Laatste bewerkt: 29 November 2014
    bepsels, hendrika73, -poesjemauw21- en 3 anderen vinden dit leuk.