Nieuwe wolkenrij

Discussie in 'Help archief' gestart door caatje-l, 7 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caatje-l

caatje-l Junior expert

Heb een nieuwe wolkenrij vrijgespeeld maar moet daar twee veldjes van twee op plaatsen en 1 van 4. Wat kan ik het beste van mijn velden afhalen want niet alles kan/mag erop???

dutchboy vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Upgrades kunnen daar in principe niet op. Verder heb ik geen idee wat je in de siertuin hebt staan. Ik heb bijvoorbeeld een grote en kleine vulkaan en griezelvulkaan erop staan, een groot slijmmeer, de grote herdershond.
    Het ligt er ook aan of je veel sieritems over hebt. Zoals belletje trekken is wel veel waard, maar kan er eerst ook op, de gouden stad.
    Wat net geoogst is en het juiste formaat heeft kun je altijd proberen.

dutchboy vindt dit leuk.
  3. caatje-l

caatje-l Junior expert

Denk dat mijn honden en de gouden stad al ergens in een rij staat want niet meer terug te vinden. Heb laatst idd een vulkaan gekocht maar dan heb ik die twee kleinere nog.

dutchboy vindt dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De grote herdershond is ook doorlopend te koop. 2-vaks hebben veel spelers moeite mee. Er wordt dus voor gemummificeerde beren gespeeld. Je kunt ook alles uitproberen wat je van dat formaat in de siertuin hebt.

dutchboy vindt dit leuk.
  5. caatje-l

caatje-l Junior expert

Hoe krijg je de gemummificeerde beren?

6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Dat is een sieritem die je tijdens Volle maan in Jack's shop kan vrijspelen door griezelgewassen in te leveren.

7. caatje-l

caatje-l Junior expert

Bedankt voor het antwoord. Dan maar even alles eraf halen en kijken wat kan. Wil eerst de drie questen afronden voor ik weer naar Jack's shop ga.

8. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Ik kijk naar wat ze opleveren in de siertuin. Degene die het minste opbrengen zet ik in de wolkenrij

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.