nieuwe quest

Discussie in 'Help archief' gestart door _Geertje_, 4 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. _Geertje_

_Geertje_ Forumleerling

Ik heb gister en vanmorgen op beide dagen 5x vikingsoep gemaakt in de molen en nu zou ik er dus 10 in totaal moeten hebben maar ze zijn nergens terug te vinden, niet bij de quest maar ook niet in de molen want als ik er daar op klik staat er 0.
    Dus mijn vraag waar zijn mijn 10 vikingsoep gebleven, wie kan me helpen

2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik neem aan dat je nog niet met de bijlen hebt gegooid? Als je dat wel hebt gedaan, heb je dat betaald met die soep. ;)
    Als je dat nog niet hebt gedaan, dan kun je het beste een ticket naar Support sturen. Zorg er wel voor dat je tenminste 140 tekens in je berichtje zet, want anders gaat ie niet weg. Support vind je helemaal onderaan de pagina of in de handtekening van een moderator...

3. _Geertje_

_Geertje_ Forumleerling

Nee heb nog niet met de bijlen gegooid vandaar dat ik ook schreef dat ik ze bij de quest ook niet kan vinden.
    Heb al dezelfde vraag aan support gesteld maar daar krijg ik als het goed is pas morgen antwoord op. Ga nu ff niks meer maken want dan ben ik straks nog meer kwijt/

Borkie vindt dit leuk.
  4. miekekoning

miekekoning Veteraan

Aangezien dit verder afgehandeld wordt via support krijgt dit draadje een slotje van mij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.