Nieuwe quest is niet in te leveren in fase 4

Discussie in 'Help archief' gestart door Fam.Farmer, 14 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Ron ik beweer nergens dat wat ik erin lees de waarheid is, in tegendeel dit is wat ik daarin zeg "Zo lees ik het misschien dat andere dit niet zo lezen prima dat mag"
    Ik vind die bewuste zin heel verwarrend ("van de spelers die op duidelijk onvolkomen questen heel snel hebben ingeleverd.") en als ik dan als antwoord krijg: Er staat wat er staat. Niets meer en niets minder. Dan vraag ik wat jouw versie/uitleg is van deze zin. Als iets onduidelijk is mag men daar toch wel op reageren en vragen hoe het dan wel zit volgens jou. Hoe moet ik mijn mening dan bijstellen als jij hierover geen uitleg wil geven.

Als ik inderdaad verkeerd gelezen en/of begrepen heb zal ik de eerste zijn die dit zal toegeven.

Met het lezen van deze zin zit ik volgens mij ook niet echt veel van de bedoeling af zoals ik denk dat hij bedoeld was, althans dat denk IK dan maar.

Jammer :(

Trouwens de quest stond er geen 70 seconde maar zeker een half uur of langer kijk maar naar mijn post 9 die is van 13:39 ;) En de aankondiging (af of onaf) van deze quest heb IK al helemaal niet gezien, laat staan gelezen.

Laatste bewerkt: 18 Februari 2018
    Leo.netten en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  2. LadyFamerieke

LadyFamerieke Forumkoning

Het duurde echt wel langer dan 70 seconden om bij de pindakaas te komen, een aantal maal te vernieuwen en ook ik heb geen aankondiging (af of onaf) hiervan gezien of gelezen. Ik heb mijn browser afgesloten om helemaal goed opnieuw te starten en ook toen stond het er nog op maar bleef ik glijden over die pindakaas. Ik ging er vanuit dat er aan gewerkt zou worden, heb het nog 1x geprobeerd en daarna was het weg.
    Dit is alles bij elkaar toch wel iets langer dan 70 seconden of te wel iets meer dan een dikke minuut en van mijn kant was er geen opzet in het spel, maar een leuke quest waarvan ik het meeste gelijk al kon inleveren, die heb ik niet vaak. Nogmaals ik ga er van uit, dat wat aangeboden wordt men daar gebruik van kan maken of niet, noem mij maar naïef.

Leo.netten vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.