nieuwe provider

Discussie in 'Help archief' gestart door carlo080, 21 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carlo080

carlo080 Gelegenheidsauteur

vanaf 31 aug verander ik van provider en dus ook mailadres .
    wat moet ik dan doen voor farmerama ?

mvg carlos

2. |-|ans

|-|ans Forummeester

Even een mailtje naar support... lijkt me een prima begin!

3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Of je maakt een gratis e-mailadres bijvoorbeeld via google aan en veranderd je e-mailadres even tijdelijk naar dat e-mailadres en als je je e-mailadres hebt gekregen van je nieuwe provider verander je hem daar weer naar toe. Hoef je niet allerlei trucjes via support te doen.

4. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Advies wat ik je kan geven is om een hotmail of gmail aan te maken en dan volgens de FAQ "accountinstellingen" je account over te zetten.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-account-instellingen.4749/
    Je kan als je je nieuwe provider hebt dit nog eens overdoen of je houdt dit e-mail adres.

Als je te laat bent met het veranderen, kan het via support wel geregeld worden alleen zul je een aantal vragen moeten beantwoorden om te bewijzen dat dit account van jou is.

5. roodkeelduiker

roodkeelduiker Actieve auteur

Je kunt bij het knopje met de radertjes aan de rechterbovenkant van je scherm je instellingen wijzigen. Hier kun je ook bij het kopje e-mail je e-mailadres wijzigen. Je moet dan nog wel bij je oude e-mail kunnen komen omdat je volgens mij daar de wijziging moet bevestigen. Dus al je al nog bij je oude en al bij je nieuwe e-mailadres kunt komen, dan kun je het daar wijzigen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.