Nieuwe prijzen Shop-O-Rama

Discussie in 'Overig archief' gestart door Tuintje57, 20 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

Goh, hoe blij moet je zijn met de nieuwe dingen in de Shop-O-Rama als je dat al allemaal hebt.:sleepy:

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. 1974birdman

1974birdman Forum-overlever

er zijn ook spelers die het niet hebben en er zo wel aan kunnen komen het is niet verplicht om ze te nemen ik ben blij dat ze andere dingen in de shop zetten misschien dat de volgende keer er wel iets voor jou erbij zit waar een ander bij denkt wat moet ik er mee

-matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

Ik begrijp heel goed dat vele mensen die dingen nog niet hebben en er erg blij mee zijn.
    Maar hoe was het ook alweer.... voor iedereen wat, lage en hoge levels, kopers en krijgers!

4. 1974birdman

1974birdman Forum-overlever

ze doen hun best om voor ieder het goed te doen wie weet komen ze in de toekomst nog met iets moois ik heb nog enkele stallen niet omdat deze een keer te winnen waren wie weet komen deze nog eens zoals de haai salamander

5. theav71

theav71 Levende forumlegende

Je weet ook nooit of er in de toekomst weer eens een nieuw veld bij komt waar de huisdieren dan weer op kunnen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  6. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Ik heb zelfs al een reserve in de schuur staan, toendertijd gekocht en uitgebroed om op het nieuwe veld van volle maan te zetten, maar helaas ging die vlieger niet op.
    Maar we sparen de inmiddels al bijna 1500 farmmuntjes wel op...

7. doj34

doj34 Forum freak

ik ben er wel heel blij mee... ook met de toverboom. En de extra farmmuntjes zijn heerlijk voor de volgende keer.

Sintra98 vindt dit leuk.
  8. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

ja he ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.