Nieuwe prijzen RENZO!

Discussie in 'Overig archief' gestart door DarkDevilDude, 21 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ik stel voor dat elke keer als Renzo naar de stad komt nieuwe prijzen mee neemt. Nu is het niet echt leuk elke keer weer dezelfde prijzen...

bearke89, 123Pien, .Kiko17. en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

Helemaal met je eens, komt niks nieuws bij, bijna 1800 over

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  3. 123Pien

123Pien Forum freak

Renzo is alweer weg, maar ik ben het helemaal met jullie eens......
    Spelletjes blijven gelijk en de prijzen blijven gelijk.
    Vroeger kwam Renzo (bijna) nooit; dat was niet leuk. Maar nooit enige afwisseling is evenmin leuk.....:eek:
    Verder kan ik me voorstellen dat er zaken zijn die een hogere prioriteit krijgen dan Renzo, maar ik wilde het toch even kwijt.

4. BaukeS

BaukeS Halfgod

eens, ook al vind ik,dat enkele prijzen moeten blijven, zoals de extra ambacht, omdat beginnende spelers die geen Geld uigeven, die gewoon nodig hebben

BoerAnnelies, bommelbij, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. 123Pien

123Pien Forum freak

Ja klopt, maar de rest zou bij voorkeur mogen wijzigen.
    En als je het ambacht hebt vrijgespeeld zou daar dan b.v. een andere hoofdprijs kunnen komen die lange tijd blijft.

DarkDevilDude, BoerAnnelies en daisy17858 vinden dit leuk.
  6. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

de lege plekken in ieder geval weer opvullen!
    een ander huisdier bijvoorbeeld.

DarkDevilDude, .Kiko17. en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. vinc05

vinc05 Forum freak

Nou dat huisdier mag van mij blijven staan denk dat de "nieuwelingen" die ook nog niet hebben.

DarkDevilDude en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Laat aub de huisdieren nog even blijven ik heb ze nl nog niet.:oops:
    Ik ben heel ijverig aan het sparen voor beide huisdieren, zal echter nog erg lang duren.
    Ik ben nl niet zo goed in mollen-meppen, de andere spellen ben ik ook niet erg goed in.:wuerg:
    Dus een nieuw spel, bijv. schieten zoals met het laatste event lijkt me erg leuk.xD

9. lovely

lovely Forummeester

Huisdieren mogen idd blijven,het zal wel moeilijk c.q onmogelijk zijn voor de makers om de lege plek automatisch op te vullen met een nieuw huisdier voor diegene die het hebben ingeleverd.

10. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ben het met jullie allemaal eens. Renzo mag wel eens van prijzen wisselen. Dit gebeurt heel af en toe ook, maar dat is wel erg weinig. Al mogen de hogere prijzen zeker wel blijven, zoals de ambacht en de huisdieren. Ik heb inmiddels ruim 1000 coins, maar voor ik bij de 1750 coins ben duurt wel even. Als ik dat bij elkaar heb weet ik niet waar ik voor ga, de meeste dingen heb ik al of geen belang bij. Maar dat de haan een poos geleden er in kwam vond ik wel een vooruitgang. Nu mag de schildpad er van mij wel in. Die missen nog veel mensen.

11. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het is jammer dat dit technisch blijkbaar nogal moeilijk is. Het zou een leuke aanvulling zijn wanneer er 1 plaats is voor huisdieren, waar eerst het draakje staat, dan de nachtmerrie, en dan eventueel de specht die nu in het spel komt, of een ander huisdier wat al in het spel zit. Het kippetje geluk met 10 gereedschap levert bijvoorbeeld niet veel op, maar door deze huisdieren op de lege plaats te zetten houd iedereen wel evenveel keuze.

Zo zou het ook leuk zijn wanneer er op de plaats van het ambachtsslot recepten zouden komen op het moment dat het ambachtsslot weg is. Zoals bijvoorbeeld de chocoladepannenkoeken, of andere recepten die nog niet te koop zijn.

Verder zou het leuk zijn wanneer de sieritems die vaak op de wolkenrijen ontbreken bij Renzo te verdienen zouden zijn. Dus waar nu de warme bron staat en de waterpijp, iedere keer een ander sieritem. Zo mogelijk ook 2-vaks, zodat spelers er op die manier aan kunnen komen.

Daarnaast inderdaad op de plaats van de haan en moringa na ongeveer een half jaar een andere boom en stal die nog wel de moeite is, maar niet nieuw.
    Met daarnaast de basis van TEP, supermest, turbo en suzi mest (waar ik sinds kort het supervoer mis) heb je dan volgens mij een leuke gevarieerde prijzenkast.

daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.