Nieuwe premium

Discussie in 'Overig archief' gestart door Gert-Jannetje, 26 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Nu dit al even is ingevoerd, ben ik benieuwd naar de ervaringen van mensen die het nieuwe premium pakket hebben aangeschaft. Ik ben er voor mijzelf nog niet uit of het de moeite en de kosten waard is. Zeker nu niemand meer last van onkruid kan krijgen en geen extra parfum meer krijgt bij het fokken.

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik heb het een maand uitgeprobeerd.
    De parfum vind ik niet zo interessant en ik ben vaak genoeg online om geen onkruid te krijgen.
    Ik vind die automatische bomenoogst interessant, maar vind het teveel gedoe, omdat ik het te ingewikkeld en teveel geklik vind om steeds die bomenoogst aan en uit te zetten, voordat ik de huisdieren oogst, en de howies neerzet.
    Het is mij dus niet goed bevallen.

Cornelly52 en Sintra98 vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

tja het heeft voordelen en.....ik vind leuk dat je wat meer buren blij kunt maken door dagelijks wat te sturen....die bomen oogst die vergeet ik ook altijd uit te zetten dus word er gewoon geoogst tja.....
    de parfum vind ik wel jammer maar ja heb wel bomen dus daar komt ook genoeg van af....
    dus of het nog veel zin heeft???? dat moet je voor jezelf uit maken.... denk ik;)

Cornelly52 en Sintra98 vinden dit leuk.
  4. Gert-Jannetje

En het onbeperkt water mis ik. Maar bedankt voor de reacties, het is niet aantrekkelijk dus, zeker niet voor het extra geld wat het nu kost.

popje4, Cornelly52 en Sintra98 vinden dit leuk.
  5. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik neem het alleen als de parfum weer terug komt.

popje4 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  6. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

Zo denk ik er ook over

popje4 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  7. bibi9999999

bibi9999999 Teller

ik ook :)

8. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

De parfum vond ik nou helemaal niet belangrijk:wuerg:xD

Ik neem het alleen nog....ALS.......

De Bomen Automaat gewoon weer wordt zoals die was...onbeperkt en ook onbeperkt DI gevend..
    Je per 3 maanden of 6 of weer voor een heel jaar kan kopen...wel met korting AUB...

euhm ...denk niet nog ooit te kopen dus:music::(

9. theav71

theav71 Levende forumlegende

Dat voor langere periode kopen kan niet vanwege de wetgeving in Duitsland. Snap ook niet waarom ze het hebben veranderd dat de bomen nu maar 1 week automatisch worden geoogst en dat je maar 1 keer di krijgt. Dat is niet slim van ze want anders was het voor veel spelers aantrekkelijk om tijdens vakantie toch een maandje premium te nemen.

Ik heb toch wel weer premium genomen, het onbeperkt water, grotere mesthoop, 5 extra gewas bij een event, extra buren cadeau`s , de extra draai aan het rad, het kunnen uitstellen van de bomenoogst en de tijd die dan toch doorloopt vind ik toch wel erg makkelijk. En ook dat je na een event zo weer je veld kan terug zetten naar een opgeslagen indeling is fijn. De prijs is wat minder maar ik denk maar zo je krijgt toch ook een leuk mandje met goederen daar voor.

10. Gert-Jannetje

Dat de bomenoogst nog maar een week automatisch gaat, daar had ik overheen gelezen. En dan ook geen dropitems daarvoor ontvangen???

11. popje4

popje4 Levende forumlegende

tja wel wat mager zo hé....wel krijg je natuurlijk bij aankoop ook extra dingen zoals SV en zo das dan wel weer leuk....maar ik vond het voor een langere periode ook beter helaas.....

Gert-Jannetje en HofvanDromen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Dat snap ik dan niet....je ken wel Knechten en Molenabbo voor meerdere maanden tegelijk kopen..
    Waarom dan de Premium niet...hier klopt iets nieto_O
    En Hofje woont in Holland...tttsssss....

Heb het vrijdag omgegooid...
    Naar nieuwe premium...dan komt er te staan het kan even duren ....Nou inderdaad het duurt al even:wuerg: Tis al woensdag:eek:
    Waarom ik dat nou weer gedaan heb...omdat ik nog even dan al mijn buurtjes kadootjes kon geven..en ik was ff nieuwsgierigxD:oops:

Farmer121965 vindt dit leuk.
  13. theav71

Het premium moet handmatig worden omgezet staat er in de o.a er over en dat duurt wat werkdagen. Nu maar hopen dat degene die het moet doen niet op vakantie is.

Sintra98 vindt dit leuk.
  14. HofvanDromen

Ohw van die hand omzetting wist ik niet.....pppffff met mijn geluk zal tie wel op vakantie zijn:wuerg:xD

Gert-Jannetje en Farmer121965 vinden dit leuk.
  15. Gert-Jannetje

Ik twijfel nu wel een beetje.

Sintra98 vindt dit leuk.
  16. theav71

Je kan het natuurlijk altijd een maandje proberen, bevalt het niet stop je er weer mee. Bij het vorige premium zat je gelijk vast aan een langere tijd. Gewoon de buren plekjes niet opvullen.

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.