Nieuwe molen..

Discussie in 'Help archief' gestart door |-|ans, 24 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. |-|ans

|-|ans Forummeester

Bij de nieuwe molen zie ik dat het derde slot op slot zit.. "binnenkort verwacht".. bemachtig een molen-abo om dit vrij te spelen..

Ehhh.. ik héb een molen-abo?! Dat inmiddels weer actief is..

2. Toontje2

Toontje2 Forum freak

o_Ok dat is een foutieve tooltip die z.s.m. verwijdert wordt :(

3. caatje-l

caatje-l Junior expert

Had 100 fotorolletjes in mijn schuur maar in de nieuwe molen staat dit op 0???

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dit is reeds bekend en men is hier mee bezig. Dit is alleen de weergave, de rolletjes zelf zijn er nog.

5. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

meestal draaide ik 1000 kippevoer tegellijk nu kan ik er maar 100 aanzetten klopt dat
    oh kan tot 999

6. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

En nog een vraagje over de nieuwe molen:
    Ik heb nu beide 'slots' gebruikt, dus er staat voer in de wachtrij. Nu wil ik zien hoeveel voer ik heb van een bepaald dier. Hoe doe dat ik dat?
    (Het enige dat ik kan bedenken is op de markt, maar dat lijkt me niet de bedoeling)

7. enk52

Op het moment dat je het dier gaat voeren kan je zien hoeveel je nog in voorraad hebt.

8. farmermikkie

Aha, zo werkt de truc. Dank je wel!
    Ik werk met knechten, dus dat zie ik niet.
    Wat ik na het voeren met knechten deed, is even kijken of er ergens voer op 0 stond. Dan wist ik dat dieren niet gevoerd waren. Dat werkt nu dus niet meer.

9. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

kan je zien in de voorraadschuur

10. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

Dat zal niet lukken, als het dier al eten heeft, of als hij niet op het veld staat. Ik plan graag vooraf.
    De enige mogelijkheid die ik zie, is de reservering weg halen, kijken, en daarna weer opnieuw inzetten.
    Is niet echt een verbetering. In de oude molen, kon je altijd zien, hoeveel voer je van alles had, en wat je nodig hebt, om het te maken.
    Dat laatste kun je ook niet bij het eten geven van een dier.
    Ik zou graag de mogelijkheid terug hebben in de molen.

11. enk52

Je kan vanaf nu in je voorraadschuur zien wat je aan dierenvoer in voorraad hebt en op het moment dat je voer wil maken kan je precies zien wat je nodig hebt. En anders is er altijd nog de faq waarin het precies vermeld wordt.

12. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

Dat helpt wel wat, al zie je niet wat je nodig hebt, om het te maken. Voorlopig is het dus behelpen.

13. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je hoeft geen voer in de wacht te zetten, en dan heb je gewoon dezelfde informatie als je gewend was. Stop je met spelen, dan kun je ervoor kiezen om vast een volgend voer aan te zetten zodat de molen niet stil komt te staan.
    Ga je weer spelen dan is het voer van de wachtrij aan het draaien, dus heb je weer je vak om te kijken wat je hebt en wat je er voor nodig bent.
    Op die manier heb je het voordeel van de verandering, zonder er nadelen van te ondervinden.

14. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

ik heb molen abonnement en de wolkenrij met de molen ...normaal is SV dan 3 uur ...toen ik vanmiddag SV starte was het ook 3 uur,maar is inmiddels overgesprongen op 4 uur terwijl normaal zet ik 17 x sv maak is 51 uur is het nu overgesprongen op ruim 60 uur

15. farmermikkie

Dank voor alle reacties en suggesties. Ik ga het maar als volgt doen: Eventjes het 2e slot leegmaken, om op de ouderwetse manier te zien hoeveel voer er nog is van de verschillende dieren, en ook wat er voor nodig is om het voer te maken. Dat gaat best lukken zo, het is weer even wennen.
    Ik vind het wel een fijne verbetering, dat we 2 soorten voer automatisch achter elkaar kunnen maken.

16. polkey

polkey Oudgediende

Een vraag betreffende de molen:
    Je hebt de buttons 'allemaal' dan het pijltje 'favorieten' 'normaal' en 'myst stallen'
    Ik heb het op 'allemaal' staan, zo ga ik in 1x naar de laagste hoeveelheid voer en zo kies ik voor 'Beren'
    Wil ik de 2e aanzetten maar dan verspringt de bovenste button naar Myst stal.
    Voor mij hoeft dat dus niet, want staat alle voer weer door elkaar heen en ik ben toch echt op zoek naar het voer wat het laagste staat.
    Wel een zeer mooie handige molen, complimenten aan de makers ;)

17. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Ik draai 17 SV in de molen dat is het maximum en dat duurt dan 52 uur dus momenteel gebruik ik de extra slots niet

18. polkey

polkey Oudgediende

Het draaien van sv geeft ook een probleem als je er maar 4 draait.
    Voor dat ik ging afsluiten is de molen aangezet en is dan de volgende dag rond 16.00 klaar, nu staat deze niets te doen.
    Heeft dus maar 1 sv gemaakt.
    Molen van Baha doet het wel met anacondavoer.

19. aubry47

aubry47 Forumkoning

Ik kan geen voer maken met de molen voor het eiland. Ik zie geen dieren, alles blanco. De gewone molen draait wel.

20. enk52

Dit probleem is bekend en doorgegeven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.