nieuwe levels Bahamarama ????

Discussie in 'Help archief' gestart door boerketom, 19 Februari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerketom

boerketom Forumleerling

Ik ben koning van de golven,
    wanneer kunnen wij verdere levels op bahamarama verwachten????
    ik ben in level 600 en er wordt gezegd dat ik een eindpunt heb bereikt???
    erg teleurstellend. Ben ik de enige met dit probleem? had niet verwacht een eindlevel te bereiken.

vriendelijke groet,

Boerketom id: 18000889
    level: 230
    bahamarama level: 600

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Iedereen blijft in 600 hangen. Ik zit er al een tijdje in. Maar ik zie het probleem niet eigenlijk, je farmt gewoon lekker door daar.

3. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik zit nu in 514 dus ik schiet ook al lekker op. Maar daar lig ik absoluut niet wakker van. Voor de bananen hoef ik niet meer te levelen, ik heb er nu al zo veel over dat ik bijna de hele apentempel nog een keer leeg kan kopen. En ook een koning van de golven kan op baha lekker voorraden maken voor het oogstevent en zo, dus wat is het probleem dan.

4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik zit in level 587 dus ik schiet ook al op
    @ sinds 06-03-2021 op level 589 en 6891GB niet gebruikt

Laatste bewerkt: 8 Maart 2021
  5. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Zodra wij weten of en dan wanneer er nieuwe levels bij komen, dan lezen jullie dit vanzelfsprekend terug in de Aankondigingen.
    Voor nu spaar je de punten gewoon fijn op, dus als dat er ooit van komt, dan schiet je direct omhoog.

Sintra98, cahena en LucieSchreurs vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.