Nieuwe koers van BP

Discussie in 'Overig archief' gestart door Tesselschade, 28 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

De nieuwe koers die BP is ingeslagen met het spel vind ik helemaal niet aantrekkelijk.
    Alles draait om meer ep momenteel. Je wint ep, je krijgt ep en je kunt ep kopen. :eek:

Bij het knokenkoning event worden ep leverende items weggeven voor het spookhuis, maar mijn spookhuis was al vol. Daar heb ik hard m’n best voor gedaan tijdens het ruilen en ik heb er mooie dingen voor ingeleverd…:cry:

Tegelijkertijd is de hoeveelheid ep’s die je moet halen na level 200 dusdanig veel, dat ál die ep’s in een bodemloze put lijken te verdwijnen…. Niet echt aantrekkelijk en door deze actie zitten we straks met z'n allen in level 250. xD

Gelukkig heb ik mijn duur geruilde howies nog. :inlove: Die waren zééér aantrekkelijk om te hebben....... tót het moment dat alle spelers een howie konden halen bij het laatste fokevent. Dat heeft de marktwaarde flink aangetast. :cry:

Okee, dan maar voor de roze stallen en werkplaatsen gaan….alhoewel die steeds meer bij het rad te winnen zijn . Er kwam al een roze rodeostal voorbij, dus daar ga ik niet meer voor fokken.
    Nee, dan verkoop ik mijn roze dieren liever voor veel bd zodat ik spullen kan kopen voor het top 1000 event straks in november. Kunnen we vast weer iets bijzonder mee winnen…..iets wat 100% ep geeft of zo...... Zijn we weer terug bij af.:music:xD

suuske1960, Sintra98, charme63 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Je vergeet nog dat je roze stallen uit de trein krijgt, voorheen hadden die ook nog waarde bij het ruilen en nu krijg je ze vaak voor iets simpels of spelers willen ze gewoon niet. Hier staan de beste sieritems op de bahamarama siertuin omdat ik daar een stuk minder tep per level moet en dus nog wat resultaat zie (heb wel al heel veel gb over) Nu vind ik het wel fijn dat er boven 200 wat levels zijn bijgekomen want stil staan is ook niet leuk. Maar was leuker geweest als je dan bijvoorbeeld 100 miljoen per level moest. Ze hadden er toch nog wel wat meer levels bij kunnen maken in de toekomst, dit motiveerd spelers niet.

charme63, harm-jan70, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Juist Thea. Ik weet eigenlijk helemaal niet meer welk doel ik nou na streef in het spel.....en dat is toch wel de bedoeling van een spelletje hè...een doel hebben, ergens voor gaan.
    Als het duidelijk alleen de bedoeling is om te levelen, dan zet je gewoon alles vol met sieritems, die hebben we voldoende inmiddels. Dat is de snelste manier en dan hoef je helemaal niks meer te doen. Heb je tijd om een ander spelletje te spelen :music: xD

Laatste bewerkt: 28 Oktober 2018
    Sintra98, charme63, harm-jan70 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

dat laatste is al met heel veel spelers gebeurt een ander spelletje spelen
    het worden ook steeds minder

5. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Dat er minder spelers zijn is op zich wel logisch Stollie. Na verloop van tijd zal dat bij ieder spel gebeuren.
    De stappen die BP onderneemt om het spel aantrekkelijk te houden vind ik alleen wat wanhopig.... Alsof ze er de laatste euro's uit willen slepen. zo van....wordt er minder supervoer verkocht, dán gaan we gewoon ep's verkopen. -.-

Sintra98, leni1955, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. stien56

stien56 Alwetend orakel

Ach, BP is toch allang niet meer van dit spelletje - er zijn al meerdere overnames geweest en......... die willen geld terug verdienen dus.......
    Dat snap ik wel.

Neemt niet weg dat ik, op knechten na, vrijwel geen geld meer in het spel steek.

Gelukkig ben ik nog lang niet op level 200 en ik denk ook niet dat ik dat ooit ga halen.

Sintra98, leni1955, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

weet je er is veel verandert, kijk maar hoeveel sv uit het fok event komen, dat was vroeger meer
    kalender ook zeker deze, vind het leuk gratis dingen, maar wat er nu uit komt vind ik veel minder wat er altijd uit kwam
    nieuwe bomen en stallen vroeger had je nog een kans om daar aan te komen via de nieuwe quest
    en nu is deze optie opeens verdwenen

Sintra98, stien56, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Niet alleen de ep is onhaalbaar, nieuwe gewassen gaan ook heel veel BD kosten.

Sintra98, Tesselschade, charme63 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. theav71

theav71 Levende forumlegende

Over de stallen en bomen ben ik het niet met je eens, de laatste tijd krijg je juist vaker nieuwe stallen en bomen met de events. Met de kistjes zoeken kan je bijvoorbeeld de octopus krijgen of stalletjes en stekjes waar de nieuwste dingen uit komen. Bij het event wat nu loopt kan je ook kistjes winnen met stallen of bomen. Voor het ruilen is het weleens vervelend geweest dat bp al nieuwe dingen in events had gegeven :( Bp mag alleen wel weer wat meer knechtencoupons gaan geven of vaker een event op het speciale eventveld om het leuk te houden voor spelers zonder knechten. Zo zou ik het ook een goed plan vinden als de wolkenrijen voor iedereen gratis te oogsten zouden zijn, dan heeft het voor iedereen nut om de wolken binnen te halen.

RonSchoof, snietje1, Sintra98 en 7 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.