nieuwe gewassen gekocht en ik zie ze nergens

Discussie in 'Help archief' gestart door winny1988, 28 December 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winny1988

winny1988 Gelegenheidsauteur

Hallo , ik ben een vrij jonge boerin .
    En ik heb met men duur verdiende centjes nieuwe gewassen gekocht en ik vindt ze nergens :( :( hoe komt dat ? Groetjes winny1988

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Kun je ook zeggen welke je hebt gekocht? Farm of Baha? En kijk je dan wel op de goede plaats? :music:

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. winny1988

a gewoon op de Farm, ik zie ze nergens . maar men spelers geld is er wel af gegaan :( :( winny1988

Sintra98 vindt dit leuk.
  4. fairie

fairie Commandant van het forum

Je kan dan het beste een ticket naar support sturen. Zet daar in wanneer je het ongeveer hebt gekocht als je niet meer weet om welke gewassen het gaat en zet daar ook je spelersnaam en ID-nummer in. Zij kunnen dan uitzoeken wat je hebt gekocht en eventueel wat ermee is gebeurd. Support kun je een link terugvinden in de handtekening van een MOD of onder je speelscherm.

5. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Als je wil dat iemand iets nakijkt is inderdaad het handigst om een ticket naar support te sturen, zij kunnen op jouw account kijken.
    Gekochte gewassen verdwijnen echter niet zomaar, welke gewassen heb je gekocht en waar? Via de markt of via het mandje?
    Soms komt het voor dat spelers iets kopen en direct weer in een quest of opdracht stoppen, waardoor het gewas 'verdwenen' lijkt maar in werkelijkheid is gebruikt, of dat men toch verkeerd kijkt naar de naam van het gewas wat ze kopen en iets anders hebben gekocht dan ze dachten.

6. winny1988

Hoy , het is in orde hoor . Ik had blijkbaar gewassen gekocht die ik al had , stom stom stom .
    Sorry

-matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  7. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Dat is helemaal niet stom...;) en soms zelfs errug handig! In de zaadhandel zijn ze namelijk stukken goedkoper dan op de markt.
    Ik koop zelf regelmatig gewassen in de zaadhandel:p om voer te maken of om in quests te stoppenxD

-matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.