nieuwe dingen in de molen.

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door popje4, 14 Maart 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    zou t leuk vinden als er eens nieuwe dingen in de molen kwamen.
    daar bedoel ik mee haal die suikeresdoorn boom en de den er een keer uit ook al zijn ze xxl en zo...denk dat veel spelers er al heel veel hebben intussen.....
    daarvoor in de plaats nieuwere bomen.....ook de gele stallen zoals de koe en konijn en dat soort ook die vervangen voor wat anders maakt de draai weer wat leuker denk ik..
    gr popje4
     
    jolanda13, Selvi51, .Fisherman. en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat gaat niks helpen. Tijdje geleden kwam er ineens een rode schildpad in het rad en daar was ik even heel blij mee, tot het moment kwam dat ik ook omkwam in de rode schildpadden. Ik denk dat we gewoon moeten accepteren dat er in het rad ook dingen zitten waar niemand op zit te wachten, dat hoort er nou eenmaal bij. Ik draai zelf tenminste alleen maar voor de supermest, supervoer, farmmuntjes en oogstbonussen en de rest is jammer maar het eet geen brood xD
     
    jolanda13 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  3. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Ik zou al blij zijn als de ambachten die je niet vrij hebt gespeelt er uit gaan. Kom om in de kruidedrank, zout en zo. Maar idd er zal niet veel wijzigen.

    Wat je wel kunt dioen met het teveel aan stallen en upgrades is ze verkopen met het ruilevent. Dan krijg je er in elk geval nog wat voor.
     
    jolanda13 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  4. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Ben het helemaal met je eens popje , gebruik je een party ticket zitten er ambachtsproducten in ........gele scheerstallen enz . dit is al zolang het rad er is aangegeven en gevraagd , doe er is nieuwe dingen in , maar ja , we weten het zo langzamerhand wel hoe het werkt .bij BP ........wand zelfs een keer een nieuws brief kan er niet af
     
    Laatste bewerkt: 15 Maart 2023
    Boeretrien1, jolanda13 en Butsmuts vinden dit leuk.
  5. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ja dat is ook waar maar laat het dan rouleren ....en tuurlijk kun je die stallen en zo weer verkopen niet dat het veel oplevert maar de uitdaging is een beetje weg...komt nog bij dat het lijkt als of je bij elke draai meer kans maakt op bv die stallen en bomen dan op super mest of voer soms staan er wel drie keer super mest in maar draai je toch weer die Den tja....wie weet he.....
     
    lovely, jolanda13 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  6. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    gelukkig kunnen we de grote hoeveelheid stallen die we teveel hebben nu gebruiken voor ATP
    bij mij gaan daar de gele scheerstallen in. (kan nog jaren door hiermee)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. Selvi51

    Selvi51 Gevorderde

    Helemaal met je eens Popje en als ze dan toch bezig zijn, dan ook graag die rottige suikeresdoorn uit de nieuwe stekjes halen (uit 30 stekjes 12 suikeresdoorns krijgen is niet leuk).
     
    lovely, jolanda13 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ben het ook wel eens met Popje , maar denk ook eens aan de nieuwe spelers.
    Die kunnen een hoop nog wel gebruiken , is voor spelers die al veel langer meegaan vervelend.
    Maar zoals Matthias het zegt gooi ze gewoon in de alpenweide.
     
    popje4, jolanda13 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als er dan niets nieuws voorlopig in de molen komt dan zou het leuk zijn dat je een quest krijgt waar je bijv 10.000, 20.000 enz ophogen aan fruit van elke boom uit het rad moet hebben. Kan ik mijn xx suikeresdoorn en xx dennen eens op het land zetten voor zo'n quest.

    Wat ik ook wel leuk zou vinden is bijv werkstallen die beetje bijzonder zijn zoals de hark en haargelfabriek om die in het rad te plaatsen. Dat draait wat leuker om te proberen zo'n werkstal te krijgen. Dit kan natuurlijk ook met bomen en verblijven.
     
    Laatste bewerkt: 15 Januari 2024
    lovely, popje4 en jolanda13 vinden dit leuk.
  10. muis1992-1961

    muis1992-1961 Regelmatige auteur

    Of tot aan bijvoorbeeld level 150 het gewone rad en vanaf level 151 zonder de walnoot en suikeresdoornbomen
    o_Ok geen ambachtsproducten of kippen,koeien, of konijnenhok meer
    doe daar wat meer dingen in plaatsen wat hogere levels meer kunnen gebruiken
     
    lovely en .Fisherman. vinden dit leuk.
  11. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    muis zou jij je handtekening willen aanpassen? Die is niet volgens de geldende regels. Alvast bedankt voor de medewerking