Nieuwe dingen Baha

Discussie in 'Help archief' gestart door fairie, 13 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik heb een vraagje naar aanleiding van de volgende informatie die gegeven is:

ItemNormale prijsAanbieding
    Eucalyptus XXL90 TG58 TG
    Ebbenhoutboom XXL115 TG74 TG
    Koalaverblijf II: oranje220 TG143 TG
    .

Let op of deze aanbieding wel actief is: de aanbiedingsprijs staat dan in het prijsvak van het item in de winkel.
    Je betaalt de prijs die je ziet staan dus als je gebruik wilt maken van deze aanbieding wacht dan tot je de goedkopere prijs ziet staan!

Jullie Farmerama Team

In de omschrijving staat bij de Oranje Koalaverblijf dat de normale prijs 220 TG is en in de aanbieding 143 TG. Als je kijkt naar het plaatje staat er bij dat de aanbiedingsprijs 77 TG is. Bij de 2 bomen klopt de prijs van het schema met de prijs die bij de plaatjes staan. Welke prijs hoort nu bij het Oranje Koalaverblijf?

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Heel kort voor het publiceren van deze aankondiging ontdekte men dat de prijs van de Koala-oranjestal niet 35% maar 80% korting gaf en dat was niet bedoeld.
    De juiste prijs (143 TG) is wel zsm gewijzigd in de tabel.
    Maar voor het maken van een nieuw plaatje van de aanbieding is het wachten tot die ook op de testserver is aangepast.
    Excuus voor de verwarring.

3. fairie

fairie Commandant van het forum

Dankjewel voor je antwoord. Het viel mij gewoon op en vroeg mij dus af wat juist was. Dat weet ik nu.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.