Nieuwe ambacht activeren

Discussie in 'Help archief' gestart door miriam1986b, 31 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam1986b

miriam1986b Forumleerling

• Dubbele postings zijn niet toegestaan. Gebruik de "bewerk" knop op iets toe te voegen
    Goedemiddag,

Een hele lange tijd heb ik dit spel niet gespeeld, maar nu vraag ik mij af hoe ik een nieuwe ambacht kan activeren, (bijvoorbeeld bloemist). Ik heb wel de bakkerij en jamkwekerij.

Wie kan me helpen?

En waar kan je een mandarijnenboom plaatsen? Heb hem gekocht, maar zie hem nergens terug :)

Laatst bewerkt door moderator: 31 Juli 2015
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  2. theav71

theav71 Levende forumlegende

De spa en de alchemist moet je met sterretjes kopen in de boom der wijsheid en de bloemist kan je kopen met geld of krijg je gratis als je de jammaker en bakkerij beide in level 3 hebt. En je hebt nog als optie om bij Renzo een ambacht vrij te spelen (in jouw geval dus de bloemist), maar in jouw geval zou ik de jam en bakker beide dus naar 3 brengen en de chips gebruiken voor wat anders.

Oh ja, de mandarijnenboom is voor bahamarama

farro en dutchboy vinden dit leuk.
  3. miriam1986b

Mijn mandarijnenboom kan ik niet vinden op Bahamarama. Is die beschikbaar vanaf een bepaald level?

dutchboy vindt dit leuk.
  4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Je kan de bomen pas kopen als je in de tempel hem hebt vrijgespeeld. Heb je misschien de fout gemaakt om de vruchten op de markt aan te zien voor de boom?

dutchboy vindt dit leuk.
  5. miriam1986b

Hoe speel je dingen vrij in de tempel? :)

dutchboy vindt dit leuk.
  6. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

bahamarama daar verdien je 5 gouden bananen als je een level omhoog gaat
    en zo spaar je gouden bananen om in de apentempel dingen te ontgrendelen
    dieren ,bomen en gewassen ook heb je gouden bananen nodig om de volgende
    kamer vrij te spelen in de apentempel
    hoop dat dit je verder helpt

farro en fc.matt vinden dit leuk.
  7. fc.matt

fc.matt Doorzetter

Elke keer als je level up gaat krijg je 5 gouden bananen.
    Met die gouden bananen kun je dingen vrijspelen.
    Dat doe je door op het beeld te klikken wat je wilt, en dan staat er hoeveel gouden bananen het kost.
    Als je genoeg hebt klik je er op en koop je het.
    Als je dat gedaan hebt kun je je stal/boom/plant in de winkel kopen.

dutchboy vindt dit leuk.
  8. miriam1986b

Dank jullie wel! :)

dutchboy vindt dit leuk.
  9. miekekoning

miekekoning Veteraan

dutchboy vindt dit leuk.
  10. miriam1986b

duurt alleen lang waarschijnlijk voordat ik die gouden bananen krijg? Bij bahamarama ben ik in level 94.. En heb maar 5 gouden bananen.

dutchboy vindt dit leuk.
  11. bibi9999999

bibi9999999 Teller

gewoon lekker spelen en in de cooperatie kijken naar questen die je baharama ep geven (Bep ook wel Tep)
    Door deze te doen verdien je ook weer Bep en voor je het weet ben je weer een level verder:)

in de Spa kun je rode bowl maken die je Bep geeft en in lvl 3 sinaasappelmangosmoothy's die je ook Bep geven..... Weet niet of jij het recept ooit van langos en chocoladepannekoeken gewonnen hebt maar die kun je als je die hebt gewonnen ook maken in de bakkerij geven ook Bep

Weet niet welk lvl je op baha nu zit maar in het begin gaat het best snel
    oeps hahahaha 94 zei je dacht dat dat voor farmerama lvl was overheen gelezen:)

dutchboy vindt dit leuk.
  12. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je kunt 21 chocoladepannenkoeken eten, dan ben je een level verder, als je nu aan het begin van het level staat.

ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.