nieuwe aanwas koekoek

Discussie in 'Help archief' gestart door Paddington28b, 7 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Is al bekend hoe we aan nieuwe koekoekjes kunnen komen?

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Met behulp van de koekoekverblijven.
    Of we met een koekoekevent nog uit de overige stallen krijgen is nog een verrassing.

3. farro

farro Forumkenner

dat zou eens kunnen voorbij zijn met die koekoekseieren .... iedereen had er honderden, ja zelfs duizenden in stock.

4. miekekoning

miekekoning Veteraan

De koekoeks zullen vanaf nu alleen nog maar uit de koekoeks stallen komen en niet meer bij het koekoeks event uit de overige stallen.
    Tevens zijn ze te koop op de markt. Overigens betreft het hier het dier koekoek, het zijn dus geen eieren.

Laatste bewerkt: 7 April 2015
  5. fairie

fairie Commandant van het forum

Misschien een domme vraag maar de koekoekseieren die je dus voorheen kreeg met stallen oogsten tijdens de koekoesevents kan je daar nog wat mee of zijn deze nu overbodig geworden?

o_Ok vind ik het jammer dat wat in het antwoord van Miekekoning staat niet in de o.a. heeft gestaan, tenzij ik daar overheen heb gekeken natuurlijk.

6. farro

farro Forumkenner

Eerst en vooral zijn er geen domme vragen .... alleen domme antwoorden !!!!
    Deze koekoekseieren hebben dezelfde waarde en kunnen dus eveneens gebruikt worden.
    Je kan ze goed gebruiken om de veeteeltbeker bij te vullen bvb

7. langeveentje

langeveentje Doorzetter

je zou ze in kunnen leveren bij de qwest veeteelt

8. fairie

fairie Commandant van het forum

Farro en langeveentje, beide dankjewel voor je antwoord. Dat van de veeteeltbeker weet ik en daar heb ik het merendeel dan ook ingedaan. Ik vroeg mij alleen af of er daarbuiten ook nog iets veranderd was gezien het antwoord van Miekekoning op een andere vraag. Je kon ze altijd gebruiken voor het fokken tijdens het koekoeksevent. Nu ik het antwoord van Miekekoning teruglees ga ik eerst even verder spitten. Het kan zijn dat ik het verkeerd begrepen heb. Laat het zo nog weten.

Ik had het inderdaad verkeerd begrepen. Je kreeg normaal uit de overige stallen koekoeken zelf. Deze moet je nu dus zelf maken met een koekoeksverblijf. Dit is dus het enige wat er veranderd is. Wat ik nog in mijn voorraad heb staan kan ik dan bewaren voor het eerstvolgende koekoeksevent.

Laatste bewerkt: 7 April 2015
  9. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ik heb de resterende koekoeken op de markt gekocht en daarmee mijn veeteelt bekers afgemaakt. Beide bekers staan nu op maximaal dus helemaal gevuld. Bij mij doen de koekoeken vanaf 105 BD op de markt en met het kweken deed ik niet mee dus bij mij zijn ze goed besteed in de veeteeltbeker

10. Rnsgbrs

Rnsgbrs Actieve auteur

ik had 5000 koekoeken en ben 2 bekers omhoog gegaan!! nice!!

Butsmuts vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.