Nieuw uiterlijknieuwsbrief

Discussie in 'Help archief' gestart door Sintra98, 9 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Als je het vraag teken en uitroepteken bedoeld die zit rechts boven in het spelscherm. Maar als je cadeaus wilt versturen kun je ook naar je burenlijst gaan, daar zie je een cadeaudoos en daar opklikken ben je er gelijk.

dutchboy vindt dit leuk.
  2. Juvabu

Juvabu Forumleerling

Dit is het antwoord wat ik zocht. Bedankt!!!!

dutchboy vindt dit leuk.
  3. thea63

thea63 Gelegenheidsauteur

Bedankt ja ik had het gevonden maar ik zocht in de nieuwe nieuwsbrief om mijn buren cadeautjes te geven
    maar dit gaat gemakkelijker op het cadeautje bij je buren lijst te klikken

dutchboy en hendrika73 vinden dit leuk.
  4. ariesgirl

ariesgirl Actieve auteur

Hoe kan ik nu zien welke cadeaus ik ontvangen heb van mijn buren?
    Die lijst is niet beschikbaar via het cadeautje in je burenlijst, dan kun je alleen maar wat weggeven.
    Maar ik wil graag weten welke buur wat stuurt.

Ik zag iets over op dat cadeautje klikken maar ik klik me suf en er gebeurt helemaal niks.

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Als je op dat blauwe pakje bovenaan je burenlijst klikt kom je in het cadeaumenu en die werkt hetzelfde als voorheen en anders rechts bovenin het forum via de ?! knop en dan bij de top 10 en dan pijltje naar rechts.

6. moontje68

moontje68 Regelmatige auteur

ik zie rechts boven bij de burenlijst op het kadootje klikken gewoon een overzicht van wat buren mij gestuurd hebben
    en ik kan vandaar daaruit ook kado's versturen

Laatste bewerkt: 10 September 2015
  7. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

op het cadeautje in de buren lijst werkt bij mij ook niet.

8. moontje68

moontje68 Regelmatige auteur

als je de burenlijst openklapt rechts zie je erboven een icoontje van een kadootje daarop klkken en het kado overzicht komt tevoorschijn

9. bloem

bloem Oudgediende

Een reorganisatie van buttons. Was ook even kwijt de 'ontvangen cadeaus', maar terug gevonden bij 'Hier zie je al je vrienden'.

10. Wendie

Wendie Forumbewoner

Beste Ron,
    graag zou ik mijn stem over wat anders willen laten horen. Al eens eerder in dit draadje aangegeven: kan er geen optie komen om de nieuwsbrief uit te zetten? of anders in te stellen wanneer je hem wilt hebben, bijv bij eerste inlog van de dag ...

als ik hier in dit draadje lees en in het verleden op andere plekken op het forum, denk ik dat veel mensen hier een voorstander van zouden zijn. Kan dit niet eens bij BP voorgelegd worden?

Gert-Jannetje en VosStiertje vinden dit leuk.
  11. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Daar had ik ook last van totdat bleek dat ik exact op het verticale bruine streepje links op het cadeau moest klikken. ergens anders werkte niet. Dus probeer het maar eens. Misschien dat dat ook bij jou werkt. Bij mij werkt dat wel. ;)

Grtz Fam.farmer

12. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Dit zou voor mij een goede oplossing zijn, 1x bij de eerste inlog en eventueel een aantal uren later nog eens.
    Dus 2x op een dag.
    Uitzetten hoeft dan voor mij ook niet, want ik snap best dat er geld verdient moet worden.
    Maar met meerdere accounts is het echt een bron van irritatie.
    Soms dan vergeet je weleens iets op de boerderijen of met het starten van een nieuw event, dan zet ik eerst op alle accounts het eventgewas, ga dan terug om de andere dingen te doen, dan moet je weer inloggen, weer die nieuwsbrief.
    Dat was in de oude situatie ook en dat is zeer irritant.
    Doordat ik mij er zo aan erger, kijk ik dus nooit op de nieuwsbrief, het enigste waar ik het in de oude situatie voor gebruikte,
    was om de buurtjes een cadeautje te geven. Dat hoef nu gelukkig niet meer, daar ben ik wel blij mee. Gewoon het blauwe cadeautje
    boven de burenlijst aanklikken.

Gelukkig is er nu dit draadje, want ik had al zitten overwegen, om een topic te starten met de titel
    "grootste ergenis van het spel"
    Mijn grootste ergenis is: het ongewenst verschijnen van de nieuwsbrief.
    Iedereen weet waar de nieuwsbrief te vinden is, dus waarom steeds een pop up?
    1 of 2 keer op een dag is genoeg.

13. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Misschien dat het mogelijk is dat de nieuwsbrief bij de eerste keer inloggen op een dag verschijnt, en verder alleen als er iets nieuws is. En niet wanneer je door een vastlopend spel F5 doet. Of na 8 uur zoals bij de reclame voor de spelers die er geen echt geld in stoppen.
    Ik denk dat dat de attentiewaarde vergroot inplaats van eerst op het kruisje klikken en er vervolgens niet meer naar kijken.

VosStiertje vindt dit leuk.
  14. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Helemaal mee eens Coco.
    Nu heb ik bij het inloggen mijn muis al tussen de dennenbomen klaarstaan, om meteen de nieuwsbrief weg te klikken.
    Ik zie nu al helemaal niets meer van wat er staat. En als deze zou verschijnen als er iets "nieuws" te vertellen is, dan zal het zeker de aandacht trekken, want wij mensen zijn dan allemaal toch wel een beetje "nieuws"gierig. :p
    Jouw oplossing vind ik het beste. Bij de eerste inlog krijg je de nieuwsbrief en daarna misschien nog wel een keer........ maar alleen als er iets "nieuws" te melden is. Bijvoorbeeld als een event is begonnen. Dan geeft het echt meerwaarde. Zelfs de boertjes die eventueel dat gemist hebben op het forum, worden dan er even op geattendeerd. Dan wordt een "nieuws"brief ook interessant om even door te kijken.

dutchboy vindt dit leuk.
  15. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

nieuwe look nieuwsbrief heb ik geen probleem mee maar een uit knop
    is geen overbodige luxe .
    nieuws verspreid zich heel snel op het o.a forum
    dus wil ik hem graaag uitzetten o_O
    mocht er aanleiding voor zijn dat het b.v. in de toekomst wat bijdraagt kan ik hem
    ook weer aanzetten :p

hendrika73, VosStiertje en harm-jan70 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.