Nieuw uiterlijknieuwsbrief

Discussie in 'Help archief' gestart door Sintra98, 9 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Goedemiddag,

Ik begrijp niets meer van de nieuwsbrief er zit maar 1 item in kan iemand mij vertellen
    hoe ik dan bij de andere items kom? Hoe werkt eea ik heb alleen een koop item in beeld. en links staat er dan een mandje actief met % erbij en uitverkoop , en als ik er op klik gebeurt er vervolgens niets

dutchboy, Cornelly52 en VosStiertje vinden dit leuk.
  2. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Ik begrijp er ook helemaal niets van.:eek:
    Het is wel zeer irritant, dat er nu bij het inloggen al meteen zo'n scherm naar voren komt.
    Eerst was het al irritant nu nog meer.>:( :mad:
    En waar kan ik nu klikken om mijn buren een cadeau te sturen ???
    Al die veranderingen maken het spel niet leuker :(

Farmer121965 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  3. BoerinJorna

BoerinJorna Gevorderde

graag uitleg over de nieuwsbrief hoe kan je kadoos versturen bijvoorbeeld?????

koeks vindt dit leuk.
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Mogelijk moet je eerst de flash legen en opnieuw inloggen voor het werkt.
    De burencadeaus zitten nu achter het ?! teken, dan bij top 10 en met het pijltje naar rechts. Dan kom je in het juiste menu.

.Kiko17. vindt dit leuk.
  5. BoerinJorna

BoerinJorna Gevorderde

bedankt voor het antwoord maar ik mis toch de vooraankondiging en de uitleg waar alles naar toe is verhuist of zie ik iets over het hoofd

VosStiertje vindt dit leuk.
  6. enk52

7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bedankt. Het was handig geweest wanneer dat bij de aankondiging was vermeld. Maar ik heb nu dus niets meer met de nieuwsbrief te maken.

8. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

o_Ok hier hebben we niets meer met de nieuwsbrief te maken,
    maar je wordt er nog wel steeds mee lastig gevallen en nog irritanter dan eerst.
    Erg erg jammer

Farmer121965 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  9. enk52

Overigens zie ik nu dat als je rechts bij het pijltje je burenmenu opent en bovenaan op het cadeautje klikt je ook rechtstreeks in het cadeaumenu komt.:)

dutchboy, omaatje75, lovely en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Geweldig. Dat noem ik de tip van de dag.

lovely en enk52 vinden dit leuk.
  11. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Wow, dat kadootje aan de rechterkant is heel fijn. Dat scheelt veel klikken.

Die nieuwe nieuwsbrief ben ik nog niet zeker van, wat ik daarvan vindt. Het zal wel weer wennen. Maar als hij altijd bij inloggen in beeld blijft verschijnen, word ik er niet blij van. Pop-ups staan nog aan, die ga ik eens uitzetten, kijken wat er dan gebeurt.

12. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

De pop-up die je uit kunt zetten is alleen voor cadeaus. Die staat hier al uit en krijg ook nog de nieuwsbrief.
    Maar de nieuwsbrief uitzetten zou ook wel prettig zijn.

Gert-Jannetje, VosStiertje en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Dat zou inderdaad handig zijn , dat we die nieuwsbrief kunnen uitzetten, en dan heb je de nieuwsbrief denk ik eindelijk die hinderlijke zeppelin kwijt te zijn , is die er nog

VosStiertje en lovely vinden dit leuk.
  14. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

VosStiertje en Cornelly52 vinden dit leuk.
  15. jmbulrich

jmbulrich Forumleerling

Geweldige tip!!!

16. moppeltje

moppeltje Forummeester

Die popup kreeg je toch alleen nu komt die gelijk............Ik zie het probleem niet

17. Wendie

Wendie Forumbewoner

misschien heb ik wel een nieuwe bril nodig maar zie nergens een knop ?! of !?

en alweer helaas zo'n nutteloze wijziging die er alleen maar irritanter op wordt

BP had mij pas echt een plezier gedaan als ze de optie 'nieuwspagina uitzetten' hadden toegevoegd want ik wil dus echt niet steeds die nieuwspagina voor mijn neus zodra ik inlog. Ik wil zelf kiezen wanneer ik deze open (maar goed, dit is toch weer aan de dovemans-oren van BP besteed)

edit:
    zie nu de ?!
    dus kortom: het is uit de nieuwspagina gehaald en ergens anders ondergebracht
    ben ik me rot aan het zoeken op de nieuwspagina naar ?!

ymked55, -Coco1968- en VosStiertje vinden dit leuk.
  18. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Er is een korte route, gewoon op je burenlijst klikken dan zie je een cadeaudoos daar op klikken en je bent er.

lovely vindt dit leuk.
  19. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik begrijp zowel de verwarring als de ergernis.
    Wij doen ons best om bij veranderingen steeds goede informatie te geven en waar mogelijk een faq te maken.
    Soms kan dat niet.

Dus dan is het wel goed dat de vragen en de oplossingen alvast via een vragendraadje naar voren komen.

Over het waarom van een vernieuwde nieuwsbrief kan ik niet veel zeggen, men heeft daar noodzaak toe gezien en dat zal zeker ook te maken hebben met de eisen van de afdeling die de marketing van het spel doet. Tenslotte moet er wel geld verdiend worden om het spel in stand te houden.

Voor zover ik nu kan nagaan komt de nieuwsbrief niet vaker als voorheen, alleen door een betere onderliggende programmering wel sneller - en gaat ook het spel sneller verder.
    De nieuwsbrief verschijnt na inloggen en na een refresh.
    Maar laat vooral je stem horen als je het idee hebt dat die vaker komt danwel dat het je spel meer verstoort.

Wij geven dat zeker door!

dutchboy en Gert-Jannetje vinden dit leuk.
  20. thea63

thea63 Gelegenheidsauteur

Ben hoogstwaarschijnlijk aan een bril toe want ik zie nog nergens een vraagteken ik heb maar drie items bij de nieuws brief maar geen vraagteken

Oke heb alle berichten nog eens gelezen blijkt dat ik aan de andere zijde moet zijn
    dus gevonden

Laatste bewerkt: 10 September 2015
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.