Nieuw huisdier

Discussie in 'Help archief' gestart door vinc05, 10 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bedankt voor het uitleggen. Ik merk dat ik nog niet helder genoeg ben om dit te bevatten, maar ik zal het later zeker nog eens lezen.

2. Rozie67

Rozie67 Gevorderde

Hoe en vanaf welke lvl kun je die papegaai activeren? Het wil me maar niet lukken ben lvl 50 en kan het niet plaatsen op de plantage. Of moet je lvl 20 zijn in baharama?

Laatste bewerkt: 16 Juni 2016
  3. vinc05

vinc05 Forum freak

Als je het ei hebt gekocht kun je die plaatsen op schatteeiland of baha. Na 168 uur kun je die dan activeren.

4. Leo.netten

Leo.netten Teller

Heb daar soms ook problemen mee gaat niet met de knechten maar wel met de hand !!!

5. Rozie67

Rozie67 Gevorderde

Ja het wil me maar niet lukken dus steeds dat slotje erop. Moet je lvl 20 zijn op baharama? Ben op baharama nog maar lvl 9

6. theav71

theav71 Levende forumlegende

Heb je wel al bomen vrijgespeeld?

7. Rozie67

Rozie67 Gevorderde

Heb bomen staan op mn plantage. Maar heb nog niet bomen vrijgespeeld. Ik heb bomen gekregen en via dat ene event.

Laatste bewerkt: 17 Juni 2016
  8. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik heb nog voor je in de FAQ en bij de O.A. gekeken. Het enige wat ik terug kon vinden is dat iedereen vanaf level 20 dit kon aanschaffen en dat het op de plantage, schateiland en in het regenwoud is te plaatsen. Bij alle huisdieren staat verder geen eventuele benodigde level vermeld. Ik hoop dat er iemand is die je wel kan vertellen waarom je hem niet kan plaatsen.

9. Rozie67

Rozie67 Gevorderde

Dank je voor het nakijken tot nu toe kan ik het niet plaatsen. Had een veldje leeggehaald dacht dat het daaraan lag maar nee heb uitgelogd enzovoort. Hopelijk kan iemand me het morgen verklaren.:(

10. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik hoop het ook voor je maar dat zal vast wel. ;) Nog even geduld hebben dus.

11. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Je hebt wel 2 vakjes nodig om dit huisdier te plaatsen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  12. Rozie67

Rozie67 Gevorderde

Ja ik had een vakje van 4 leeg gemaakt maar kan dus nog steeds niet de papegaai plaatsen zit nog steeds een slotje op.

Heb ticket verstuurd. Dank je voor je hulp.:)

Laatste bewerkt: 17 Juni 2016
  13. enk52

enk52 Levende forumlegende

Stuur anders maar een ticket naar support, dan gaan ze daar even voor je kijken. Wel graag je usernaam en id vermelden.

14. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Wordt afgehandeld via support.

Ter info voor allen die hebben meegedacht: het blijkt dat het piraten-ei een minimum level 20 op Bahamarama vereist.
    De faq is hier nu ook op aangepast.

farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.