nieuw huisdier ...Ideal beveilingsmelding

Discussie in 'Help archief' gestart door moppeltje, 23 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppeltje

moppeltje Forummeester

Ik wil het nieuwe huisdier kopen met Ideal.
    Maar krijg deze melding.............
    Deze verbinding is niet beveiligd

U hebt Firefox gevraagd een beveiligde verbinding op te zetten met bankieren.ideal.ing.nl, maar we kunnen niet bevestigen dat uw verbinding beveiligd is.

Normaal gesproken zullen websites vertrouwde identificatie tonen wanneer u een beveiligde verbinding wilt opzetten, om te bewijzen dat u naar de juiste plek gaat. De identiteit van deze website kan echter niet worden bevestigd.
    Wat moet ik doen?

Als u doorgaans zonder problemen verbinding maakt met deze website, kan deze fout betekenen dat iemand de website probeert na te bootsen en kunt u beter niet verdergaan.

2. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Het beste is je cookies en cache te legen en het dan nog een keer te proberen. Of anders een keer met een andere browser. Ik heb net zonder deze melding gewoon een aankoop kunnen doen.

3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb die melding ook al een paar keer gekregen in het begin toen BP een nieuwe naam introduceerde
    Die naam is Escrow Ice Pay wordt soms niet herkend. Ik kijk of het slotje er op zit en ga dan verder
    ik denk dat het mogelijk is dat het certificaat niet bijgewerkt is

4. noa-isa2011

noa-isa2011 Forumbeginner

ik heb dat nieuwe huisdier gekocht maar kreeg de melding dat ie uitverkocht was of niet beschikbaar in het land waar gespeeld wordt.
    maar het bedrag is wel afgeschreven , wat nu

5. Selvi51

Selvi51 Gevorderde

Heb je al f5 gedaan? Ik kreeg dezelfde melding, maar na f5 stond hij gewoon in de inventaris ;)

6. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Deze melding komt omdat het betaalscherm weer op dezelfde optie terugspringt en je het item al gekocht hebt. Dit probleem is reeds doorgegeven, maar weet niet of het op een of andere manier snel verholpen kan worden.

7. noa-isa2011

f5 doet niks bij mij , of moet je dat met tegelijk met een andere toets doen

8. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Staat het ei niet tussen je sieritems ? Daar stond ie nml bij mij wel gewoon (na dezelfde mededeling)

Laatste bewerkt: 24 Oktober 2014
  9. noa-isa2011

ja ik heb hem nu

10. moppeltje

moppeltje Forummeester

ook hier probleem inmiddels opgelost........ik heb mijn dier
    Mag van mij een slotje op

11. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Bij sommige toetsenborden zijn de F(unctie)-toetsen niet gekoppeld aan de programma's en dus ook niet aan de browser.
    Gebruik dan de knop vernieuwen in de adresbalk van je browser. Dat is de knop met een driekwartcirkelvormig pijltje en bij IE de knop met in het groen een pijltje naar boven plus een naar beneden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.