nieuw email adres

Discussie in 'Help archief' gestart door riekie04, 18 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riekie04

riekie04 Gelegenheidsauteur

Ik heb een probleem. Mijn email adres wat ik hier gebruik is voor mij niet meer toegankelijk. Ik heb geprobeerd het adres te veranderen maar om dat te kunnen doen wordt er een mail gestuurd naar het oude adres voor bevestiging, maar daar kan ik dus niet inkomen.
    Vervolgens heb ik een bericht naar support gestuurd met de vraag hoe dit op te lossen, en met het verzoek mij dit per pb uit te leggen (omdat ik niet bij de mail kan) maar hier krijg ik geen antwoord op, want normaal gaat het antwoorden via de mail. Daarom mijn vraag op deze manier.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Als je vraagt om het uit te leggen via je nieuwe email adres, dan wordt dat meestal wel gedaan.
    Voor zover ik weet kunnen ze ook zien dat je nieuwe email meestal op hetzelfde ip-adres wordt gebruikt als je oude email.
    In combinatie met een aantal vragen die je dan worden gesteld, wordt je email adres dan door hen aangepast.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. riekie04

ah ja dat is ook nog een idee.

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

5. nientje1950

nientje1950 Forum-commissaris

Hallo, ik heb het vorige week ook veranderd, had binnen 2 uur antwoord wat je moet doen en is super gegaan. Ze vragen wel een hoop gegevens om zeker te weten dat het om jouw account gaat. succes. nientje1950

-matthias1952- vindt dit leuk.
  6. riekie04

Ik ga dat doen, dank je wel

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.