nieuw dieren ei automatisch oogsten?

Discussie in 'Help archief' gestart door yvon61, 9 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvon61

yvon61 Forum-analist

Waarom word het nieuwe dieren ei automatisch geoogst? Dat is bij de andere eieren ook niet zo.
    Scheelt me veel punten op deze manier.

2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik vermoed omdat het meer een sieritem is dan een huisdier...
    Een huisdier doet toch vaak iets extra's? Zoals extra percentage EP/TEP geven op het oogsten...
    Dit huisdier geeft alleen maar EP/TEP als je het huisdier zelf oogst.

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, maar volgens mij bedoeld Yvon dat ze premium is en dat het nieuwe huisdier net als de bomen automatisch wordt geoogst. En dat zou inhouden dat dit huisdier toch iets speciaals heeft.
    Als Yvon bedoeld dat het automatisch met de knechten wordt geoogst, begrijp ik het nadeel niet, want net als alle andere sieritems, oogst je dan na het activeren van de huisdieren.

4. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Zelfs als het gaat om met de knechten te oogsten dan zou het vreemd zijn. De andere huisdieren die moet je ondanks dat je knechten hebt toch met de hand oogsten. Althans zo is het bij mij.
    Net zoals een waterpomp die we ooit konden kopen voor Nepal die moet ook handmatig geoogst worden...

5. yvon61

yvon61 Forum-analist

Hij staat bij de huisdieren, dus ga ik er van uit dat ik hem zelf kan oogsten, net als de andere huisdieren. Nu kan dat niet en gaat hij mee als ik gewoon oogst. Ik wil dat zelf kunnen doen op de momenten dat ik alle huisdieren aan heb staan en dus veel extra ep binnen haal. Nu kan dat niet. Als ik dit had geweten had ik hem niet gekocht.
    Is er een mod die hier een verklaring voor heeft?

6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Neen. Daar heeft geen enkele mod een verklaring voor.
    Het is zo geprogrammeerd en waarom is niet bekend.

7. yvon61

yvon61 Forum-analist

Misschien even navragen Ron? Zou ik op prijs stellen.

8. theav71

theav71 Levende forumlegende

Denk dat je dan aan de andere kant weer een hoop spelers krijgt die gaan mopperen als ze hem handmatig moeten oogsten, hij levert tenslotte niet iets op waar door het echt vervelend zou zijn dat hij met de knechten mee gaat.

Leo.netten vindt dit leuk.
  9. RonSchoof

Omdat er geen buff aanzit is er geen reden deze handmatig te laten oogsten.

Tja, een echte reden vind ik het ook niet maar soms moeten we dingen nemen zoals ze zijn.

Borkie vindt dit leuk.
  10. yvon61

yvon61 Forum-analist

Ja hoor hij levert meer ep/tep als ik de uilen en de hele mikmak aan heb staan. Voor mij wel een reden dus.

11. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

je zet toch eerst de uil e.d aan en dan pas oogsten

12. RonSchoof

De vraag van ts is zo goed als mogelijk beantwoord.
    Derhalve sluit ik dit draadje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.