niet terug naar het spel, na de coöperatie

Discussie in 'Help archief' gestart door elcoma1954, 9 Februari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elcoma1954

elcoma1954 Forumbeginner

als ik mijn taak heb gedaan bij de coöperatie, kan ik niet meer terug naar het spel. Ik moet dan weer opnieuw opstarten. o_Ok als ik naar een andere pagina ga, moet hij eerst weer laden en blijf dan best wel vaak hangen op 100% hangen en gaat niet verder of open. Vind deze versie veel trager dan de flash versie, ik speel nu op stand alone versie.

2. inox1952

inox1952 Junior expert

idem hier

3. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

hier om 16 00 beginnen te spelen nu 16.55 nog niet klaar met boerderij. 5x op nieuw inloggen. 1 markt doet het niet. kan nergens heen. 2 susievliegtuig vast met grijze rookwolken. knechten doen het niet. 3 niet naar andere speelvelden wel laden maar verder niets. 4 spelletje van event vastgelopen en geen 2 stermunten gehad [ misschien als ik voor de 6e keer inlog ], spel is toch niet meer te spelen zo?na 6e keer inloggen liet het spel los en munten gehad

Laatste bewerkt: 10 Februari 2021
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.