Niet op de farm

Discussie in 'Help archief' gestart door tineke150, 8 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Zelfs zonder vetgedrukte letters beseffen de modjes én BP dat. Maar eerst is het zaak om de problemen volledig op te lossen zodat het spel weer goed werkt. Zoals gemeld in de OA wordt er nog steeds aan gewerkt om alles op te lossen.

2. BoerinJorna

BoerinJorna Gevorderde

BP bedankt voor het tocht nog snel oplossen van het probleem ben zeer tevreden met de 24 uur extra.

3. -Mandy-

-Mandy- Gelegenheidsauteur

Hier ben ik erg blij mee! Kon niet oogsten tussen 11 en half 5 vannacht,net als gistermiddag een paar uur,en 24 uur maakt dat voor mij ruim goed.

4. ayb52

ayb52 Forumleerling

Ik kom er hier ook weer niet op

5. boerintien

boerintien Gelegenheidsauteur

Ik ook niet
    Hij geeft geen water ander veld en eruit pfffff
    Gr:cry:;)

6. Inge5959

Inge5959 Actieve auteur

24 uur verlening heeft niet zoveel zin, als je niet eens kunt inloggen ....... -.-

7. -butterfly-

-butterfly- Forumkenner

...en we liggen er weer uit ...:sleepy:

8. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier loopt alles wel weer, maar kan vandaag dus niet vaker oogsten dan twee keer (of ik moet er weer van alles op gooien,maar dat ga ik niet doen) tja wel fijn dat we weer in kunnen loggen, hoop dat het zo blijft....

9. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Tina is helemaal van slag.... Drie keer een dubbelpost :music:xD

Oldwief en mentorboerderij vinden dit leuk.
  10. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Nee hoor, ik helemaal van de leg nadat ik mijn bijltjes per ongeluk de verkeerde kant op gooide ook nog eens allemaal draadjes op één hoop gedaan :oops:8)

-Coco1968-, Daxter1966, Borkie en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. truus1959

truus1959 Doorzetter

het is nu 16:40 maandagmiddag en ik kan nog met moeite inloggen het spel is zo traag als maar zijn kan dus nog steeds problemen met het inloggen.

12. -ZombieGirl-

-ZombieGirl- Gelegenheidsauteur

Ik heb op het moment nergens last van,(10 voor 5) het spel loopt soepel en snel,voor mij.

13. Boer-Boy

Boer-Boy Forumleerling

nog steeds erg traag is alles inmiddels al verholpen? Alles al gedaan opschonen, opnieuw inloggen, PC afgesloten, Wifi uit en aangezet.

14. bobobear

bobobear Levende forumlegende

nope,het is nog niet verholpen,ik kan niet eens inloggen,maar ze zijn er wel mee bezig dacht ik.maar schijnt groter te zijn dan wij vermoeden.kan niemand wat aan doen.behalve degene die het leuk vinden om de servers te saboteren.>:(

farmermikkie vindt dit leuk.
  15. spelboyke

spelboyke Oudgediende

:oops:
    hier het zelfde probleem kan ook niet inlogen.
    20.10 lukt nog steeds niet om in te loggen probeer het straks nog wel een keertje anders jammer

Laatste bewerkt: 9 Oktober 2017
  16. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik stond nog ingelogd en kon wel mijn boerderij doen maar kon net niet naar het forum. Nu gelukkig wel maar voor hoelang.

17. bobobear

bobobear Levende forumlegende

nu kan ik er wel weer op,zeg ik zachtjes:oops:

18. fablim

fablim Oudgediende

Mn moeder, Wiesje123, komt nog steeds met geen mogelijkheid op t spel, ook niet na alles in de computer opschonen en updaten en opnieuw opstarten, het spel wil gewoon niet laden bij haar. Sterker nog, de hele site is niet beschikbaar volgens windows.

19. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ik kom nog steeds niet op mijn farm. Het laadt niet verder dan 55%. Ik heb de computer opgeschoond en alle denkbare trucjes toegepast maar kom er niet op. >:(
    Gelukkig nu wel op het forum....

20. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

https://board-nl.farmerama.com/inde...sproblemen-afgelopen-dagen.27384/#post-492096
    Misschien is het handig om dit even te lezen......BP stelt alles in werk om de problemen op te lossen, waarschijnlijk met alle hens aan dek.
    Als het forum er ook uit ligt zoals gisteren zodanig dat zelfs de BA's niet in staat iets te posten, is het geen interne fout meer, maar een aanval van buiten uit......
    Het heeft ook niets te maken met jullie pc......misschien een magere troost, maar dit de wereld waarin wij "nu" leven....

-doppie- en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.