Niet op de farm

Discussie in 'Help archief' gestart door tineke150, 8 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

o_Ok de knechten werken niet goed bij mij als ik die aanklik blijft het gele bloemetjes draaien

2. bandolora

bandolora Forumleerling

de 2 de dag oprij dat het spel down is, gaat nergens meer over. hoop dat bp het snel oplost en gaat nadenken over een oplossing.

3. LadyPig73

LadyPig73 Regelmatige auteur

Van ellende de knechten voor 3 uur aangezet in de hoop dat het dan sneller gaat, maar niets hoor. De wolkenrij wordt niet geoogst. Dag knechtencoupon.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  4. BoerinJorna

BoerinJorna Gevorderde

weer veel ellende op de farm moeilijk in te loggen van veld wisselen een ramp traag noem maar op hoop dat het snel opgelost word en er nog iets tegenover staat ivm event

5. maad

maad Forum prof

Op dit moment laad hij tot 55% en gaat niet verder.

6. amyfleur

amyfleur Gelegenheidsauteur

Firefox na 1 uur gelukt wel heel traag, chrome lukt me niet om in te loggen.
    Zal wel goed komen........toch???

-matthias1952- vindt dit leuk.
  7. engeltje1961

engeltje1961 Forumbeginner

Ik denk dat Bp heus wel doen wat ze kunnen, en ze lossen het altijd wel goed op.
    Gewoon geduldig blijven.

dvr71 en Butsmuts vinden dit leuk.
  8. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Dat week ik zeker. Ik heb meer medelijden met de Mods. Die staan machteloos en kunnen niets doen behalve luisteren naar ons .

dvr71 vindt dit leuk.
  9. Jenny262

Jenny262 Gevorderde

kortom farmerama is weer een regelrechte ramp hoop dat er een verlenging van het event komt van minimaal 1 dag voor opgelopen irritatie van iedereen

10. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ja, hier ook alle boni verloren gegaan, niet leuk, maar er zal wel aan gewerkt worden zeker?

11. ariesgirl

ariesgirl Actieve auteur

Ik heb hier ook een probleem met inloggen, hij is nu al een kwartier aan het laden en staat op 55% en blijft hangen op die 55%. Ik hoop dat dit probleem snel opgelost kan worden, want ik wil graag het event afmaken:cry:

Erg irritant trouwens dat je alleen op het forum kunt komen als je inlogt op het spel, want ik wilde kijken of dit probleem bekend was en dat gaat niet omdat het forum dan aangeeft dat je moet inloggen ... wat dus niet lukt.

12. mentorboerderij

mentorboerderij Gelegenheidsauteur

Ik heb nu in firefox kunnen oogsten (heeft 5 kwartier geduurd). In chrome is het nog steeds niks.

13. LadyFamerieke

LadyFamerieke Forumkoning

Nog iemand hier! Het heeft mij ruim een uur gekost om te kunnen inloggen en dan heb ik alleen de wolkenrij kunnen doen.
    Geen toegang op alle andere velden, de molen gedraaid en die bleef draaien. Pagina ververst, weer een half uur, dag prijs wel binnen kunnen halen en dat was het. Dacht lekker vroeg bezig om meer kans te krijgen om het event uit te spelen, maar het zit ons niet mee.
    Ben het met anderen eens dat wij wel een verlenging verdienen. Zeker ook voor diegene die dachten voor het werk nog even te kunnen oogsten.
    Gisteren liep het trouwens ook heel stroef, ik heb toen zo snel als het kon de velden voor de nacht opgemaakt en afgesloten.
    Ik hoop dat het snel opgelost is, bij Technische aankondigingen las ik dat het was opgelost, maar helaas. >:(

Laatste bewerkt: 9 Oktober 2017
  14. ariesgirl

ariesgirl Actieve auteur

Het is me nu inmiddels na ruim een half uur gelukt met Firefox, en werkt redelijk.

15. *inge1995*

*inge1995* Forumbeginner

ik ben het helemaal met Butsmuts eens. De mods doen wat ze kunnen en storingen kunnen altijd gebeuren.
    Als je geld wilt pinnen en de geldautomaat doet het niet door een storing zeg je toch ook niet dat de bank er maar iets tegenover moet zetten. Ik snap dat het vervelend is tijdens een event maar wees toch niet zo negatief naar BP of Mods of solliciteer anders zelf naar een baantje daar.
    Ik heb nog steeds veel plezier in het spel en waardeer alles wat BP en Mods doen want het zijn ook maar gewoon mensen.

hildemarc en dvr71 vinden dit leuk.
  16. Selvi51

Selvi51 Gevorderde

problemen hier opgelost, alles werkt weer normaal :)

17. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

In firefox werkt het hier weer helemaal normaal :music:
    Ik ga nu chrome even uitproberen.

Edit: chrome werkt ook weer (kan alleen niet uitproberen hoe het gaat met oogsten, want dat is al gebeurd. Maar ik kom snel op het spel en kan ook goed van veld veranderen.)

hildemarc vindt dit leuk.
  18. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Hier werkt I.E nu weer goed.
    Hiervoor jammer genoeg weer niet net als Firefox en Chrome.

19. Huhmmie38

Huhmmie38 Junior expert

Volgens mij hebben de spelers alle recht om niet blij te zijn met de storingen van de afgelopen 24 uur. Uiteraard niet richting de mods, maar dat het spel in kleine 20 uur ongeveer 4-5 uur eruit ligt of moeilijk bereikbaar is, daar mag je best wat van vinden.
    Vooral omdat het niet alleen om het event gaat: mensen hebben knechtencoupons ingezet en kunnen er geen gebruik van maken, oogstbonussen( geïnvesteerd in partytickets ed) vervallen, hele oogsten die gemist worden. Daar mag je gewoon je ongenoegen over uiten, wat volgens mij op een nette manier gebeurt, zonder dat je "naar een baantje daar" moet solliciteren. En dat staat los van het wel/geen plezier hebben in het spel volgens mij. Een kritische klant houdt het bedrijf scherp.

LadyPig73 vindt dit leuk.
  20. petermaas

petermaas Junior expert

Eindelijk alles kunnen oogsten en opzetten , maar de wolkenrijen niet .
    Niet met de hand en niet met knechten .

Na opnieuw inloggen en nog een keer verversen is het toch gelukt
    Nu werkt alles weer normaal

Laatste bewerkt: 9 Oktober 2017
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.