Niet op de farm

Discussie in 'Help archief' gestart door tineke150, 8 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackie1954

jackie1954 Forum prof

ik kom sinds gisteren er ook niet in

2. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ron Schoof zij om 04:25 uur :En gelukkig is het spel weer bereikbaar en werkt alles weer normaal.

Helaas moet ik melden dat niet alles normaal is ik langer dan 30 minuten over het inloggen doe
    en als je er al op komt het spel buiten gewoon traag is

Laatste bewerkt: 9 Oktober 2017
  3. jelle1968

jelle1968 Actieve auteur

we spelen hier met 2 spellen de 1 met moeite erop de ander zeer traag vaak proberen zijn dus nog wel problemen

4. BoerinRietje

BoerinRietje Forumkenner

hier ook erg traag ppfffff

5. Sintra98

Mijn vrouw kan niet op het spel komen, zij krijgt steeds de melding de wachttijd voor de server is verstreken

6. hihija

hihija Junior expert

Wat is er aan de hand ?
    Gisteren on 20 uur kon je al niet inloggen, gelukkig later wel maar toen ik het gewas wilde oogsten lag alles weer plat. Nu werkt het maar zeeeer traag, de wolkenrij is niet te doen zo.
    Ik stop, zie later wel of het dan goed werkt

7. jelle1968

jelle1968 Actieve auteur

hier ook met moeite kunnen inloggen probeer het nu te oogsten maar gaat zeeeeer traag en moeizaam

8. Selvi51

Selvi51 Gevorderde

Net een half uur bezig geweest om te oogsten. Bijlen gooien maar uitgesteld, is echt niet te doen.

9. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Inmiddels ben ik ingelogd maar het spel reageert niet, opm het wisselen van de velden werkt niet goed

10. maad

maad Forum prof

Ik heb/ had ook problemen.
    Soms blijft dat bloemetje draaien, molen op de hol die niet meer stopte.
    Dan weer een hele tijd niet op de farm kunnen komen.
    Wisselen van veld en vast zitten.

Nu ben ik er weer op, weet niet voor hoelang

boerin5260 vindt dit leuk.
  11. prissil

prissil Forumleerling

bij mij is hij ook zeer traag. na 20 minuten eindelijk kunnen inloggen. maar kom nu wel in de problemen met zaaien en oogsten voor het event. Erg jammer.

12. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

brommel wil niet, is nu wel gelukt

13. boerin5260

boerin5260 Junior expert

ik ben vanaf 7.15 proberen om op het spel te komen wat een ramp zeg draaiende bloemen ik moet me spullen nog inleveren hoop wel dat ik het gaat halen zo me voer molen kan ik niet aan zetten Wel fijn als je premium bent en een molen abbo heb

14. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

hier het zelfde gisteravond was het al een ramp. Nu helemaal duurde heel lang voordat ik op de Farm kon komen, buurtjes kadoos geven duurt lang op een akker komen duurt lang eerlijk gezegd alles !!!!

15. renault63

renault63 Junior expert

dacht even voor het werk oogsten en zaaien maar dat gaat niet meer lukken. :(

16. mentorboerderij

mentorboerderij Gelegenheidsauteur

Ik ben erin na een half uur (in firefox), farmermikkie is erin na bijna een uur (chrome).
    Vergeet het maar dat ik met de huisdieren kan oogsten (scheelt toch zo'n 400% ep en tep bij mikkie).
    En had vandaag 3 x eventgewas willen doen, maar dat gaat hem ook niet worden zo.oogsten gaan voorlopig nog niet
    Balen.

Edit: Ik geef het op, niks lukt.

17. kiboe

kiboe Forumleerling

ook hier op 3 accounts niet in te komen

18. Sintra98

Ik ben al mijn bonussen kwijt geraakt omdat Mega EP om 08:00 voor mij is afgelopen
    en mijn huisdieren al wel geactiveerd waren

boerin5260 vindt dit leuk.
  19. Mootje38

Mootje38 Gelegenheidsauteur

Bij mij komt ie niet verder dan 55% laden en dat duurt al heel lang pffffffffff

20. jynx2005

jynx2005 Forumbeginner

Wat een geklungel, ik ben vanaf vanmorgen 06:30 aan het proberen te zaaien en te oogsten.
    Nu 08:15 is het nog niet kaar:mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.