Niet naar forum kunnen

Discussie in 'Help archief' gestart door arwen1974, 10 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arwen1974

arwen1974 Doorzetter

Hi, als ik vanuit het spel naar het forum toe wil en ik heb bv gewisseld van veld dan kan ik klikken op de?! wat ik wil, maar komt geen popup.
    Als ik dan het spel ververs en ik klik meteen op ?! dan kom ik hier wel.

Meer mensen die hier mss last van hebben?
    Of een moderator een idee waar dit door komt?

Groetjes Arwen

-Remy2013- en Borkie vinden dit leuk.
  2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

is bekend probleem, komt met name als je naar het nieuwe veld Vallei Edelweiss bent geweest. Hopelijk gaat dit aankomende week opgelost worden. Voor nu is spel verversen de enige oplossing om dit te verhelpen.

-freedom5555- en Borkie vinden dit leuk.
  3. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Of je klikt onder het houten frame van het spel op Forum...:music: dan kom je er ook wel;)

4. francinehots70

francinehots70 Gelegenheidsauteur

Hier ook hetzelfde probleem,maar het komt wel goed:inlove:

5. annwei

annwei Veteraan

Is niet alleen als je naar het nieuwe veld bent geweest, ook als je naar andere velden bent geweest. Ik heb Vallei Edelweiss nog niet open en ga daar dus niet heen en ik heb dezelfde problemen. (Meldt dit maar even voor de probleemzoekers. Het ligt niet alleen bij het nieuwe veld, maar is wel vanaf dat het nieuwe veld in het spel zit.)
    Maar komt ongetwijfeld weer goed!

6. -Remy2013-

-Remy2013- Forum prof

kon eerst helemaal niet naar het forum en of aflsluiten maar inmiddels wel weer

vinc05 vindt dit leuk.
  7. arwen1974

arwen1974 Doorzetter

Fijn om te lezen dat het al bekend is en in onderzoek. Idd ook namens mij voor de onderzoekers, ik ben nog niet naar dat nieuwe veld geweest. Voor nu ververs ik idd de pagina gewoon, maar zal vast zsm een fix komen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.