niet kunnen inloggen

Discussie in 'Technische vragen' gestart door vinniesjefke, 12 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinniesjefke

vinniesjefke Forumbeginner

Ik kan al een paar dagen niet inloggen en ben daardoor ook nog mijn knechten kwijt geraakt. Nu kan ik vadaag wel inloggen, maar kan ik niets doen op mijn farmerama. Wat kan ik hieraan doen?

2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Weinig denk ik, want zoals de afgelopen 2 dagen vermoed ik dat er weer een Ddos aanval op de site is. En alleen BP kan dit (hopelijk) oplossen. De spelers zullen (net zoals de afgelopen dagen) geduld moeten hebben.

3. anjadj

anjadj Forumleerling

Nog een opmerking elke keer als je wil inloggen wordt er toestemming voor cookies gevraagd ook in het Duits.

4. vanDijk1970

Zie mijn reactie op een soort gelijke vraag.

5. anjadj

anjadj Forumleerling

Ja die bedoel ik.

6. vanDijk1970

Lees de laatste alinea, daarin staat mijn antwoord.

7. john-j

john-j Forum-hertog

ik kan er weer in en ook dingen doen maar dit is geen garantie wat net werd ik er weer uitgegooid

mvg john-j

8. arno70

arno70 Forumleerling

ik geef het op voor vandaag,hopelijk morgen beter,een goede nacht voor iedereen;)

jolanda13 vindt dit leuk.
  9. jolanda13

jolanda13 Teller

knechten doen het niet,wel handmatig,zonde maar is niet anders

10. jule****

jule**** Actieve auteur

ik heb een vraagje:
    vrijdag was fokevent ik spel alleen als korting dagen dan krijg ik ook farmmunten, maar vrijdag kon ik niet inloggen mijn vraag is waarom verlengen jullie event niet als is zo grote problemen met inlogen elke dag tot alles goed werkt, en altijd was nog zondag maar nu niet of krijgen we allemaal pelikaan ???

11. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Zoals je kan zien in de info van de events, is het event verlengd en weer met een kortingsdag, babyboom en farmmunten erbij (kijk wel even zelf van wanneer, tot wanneer precies deze extra's lopen).

12. snoepietje

snoepietje Forumleerling

ik kan niet inloggen

13. olly51

olly51 Forumleerling

t is weer zover vrees ik niet kunnen inloggen echt vervelend

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.