niet kunnen inloggen

Discussie in 'Technische vragen' gestart door schaapje52, 26 Juli 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Krijg weer dezelfde rare melding met inloggen en lukt niet meer om in te loggen.
    Geef het maar even door en hoop dat het mee valt.

Schaapje52

Update: Kan er nu wel weer in gelukkig. :music:

Laatste bewerkt: 26 Juli 2023
  2. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Je bent niet de enige, ik ben snel naar het forum gegaan toen ik merkte dat het spel niet meer reageerde voordat ik ging verversen. Ik vrees dat de mensen achter de aanval nog geen andere hobby hebben gevonden en ook geen ander willen lastigvallen.

schaapje52 vindt dit leuk.
  3. schaapje52

Het is nu weer gelukt na xxx keer proberen. :music:

4. john-j

john-j Forum-hertog

hoi ook ik kon niet inloggen.
    vraagje aan schaapje hoe kun je op het forum iets schrijven zonder ingelogd te zijn???
    Ik had namelijk ook al een berichtje willen plaatsen alleen omdat ik niet ingelogd ben./was lukte mij het niet.
    ondertussen ben ik weer ingelogd en kan ik dus ook reageren.

mvg john-j

5. schaapje52

Ik had forum nog open staan toen de rest weg viel. Gelijk melding gemaakt want anders kan ik er ook niet meer in.

6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Staat weer updates bij de technische aankondigingen.

Betreft forum, zolang je nog wel de handeling voor inloggen kan maken en de rand van het spel ziet heb je wel soort van contact ook al kom je niet echt in het spel. Helemaal onderaan buiten het spelscherm is ook een knop naar het forum en dan ben je voor forum alsnog ingelogd.

7. schaapje52

Klaartjuh je bedoelt de knop onderaan de pagina toch?

Als er storing is kan ik wel via die knop meelezen maar geen melding maken. Zegt die als ik wil deelnemen aan het forum moet ik mij inloggen. xD

8. Klaartjuh

Als het goed is ben je vanaf daar ook ingelogd als je inloggegevens hebt ingevoerd in het inlogscherm en aangemeld bent, mocht het spel niet goed inladen dan is dit als het goed is nog een werkende route om ingelogd op forum te komen. Mijn normale spelaccount en forumaccount doen dit in ieder geval wel.

forumknop.jpg

9. schaapje52

Ja die bedoel ik.
    Ik kan alleen via die knop als ik ingelogd sta. Is er storing en ben/kan niet inloggen dan kom ik op het forum maar kan alleen meelezen. Dat heb ik al jaren.

Vitani94 vindt dit leuk.
  10. Klaartjuh

je moet inderdaad wel op het inlogscherm aanmelden, maar als het spel blijft hangen bij het laden dan moet die knop dus nog werken. Met problemen van deze week waren er wel momenten dat je zover niet kon komen en ook support deed het niet altijd. Maar dit is nogal een uitzonderlijke situatie.
    Als het binnen het spel zelf zit of bij onderhoud kun je vaak nog wel het forum op via die knop.

11. schaapje52

Maakt mij verder niet uit hoor. Zo lang ik mee kan lezen is het goed. Waarom ik alleen maar kan lezen geen idee.

Ben al lang blij dat het mee valt. :music:

Laatste bewerkt: 26 Juli 2023
  12. Klaartjuh

Soms heeft het forum ook zijn eigen plan :oops: Laten we ook vooral hopen dat het niet te vaak zal gebeuren.

13. schaapje52

Dat hoop ik ook hoor. Dit soort rare fratsen van anderen zit je niet op te wachten.

Mag een slotje op hoor. Dank je wel voor je hulp. :music:

popje4 en Klaartjuh vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.