Niet kunnen inloggen op farm!!

Discussie in 'Help archief' gestart door -jack931-, 23 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -jack931-

-jack931- Forumbeginner

Hallo,

Ik kan al sinds maandagavond niet meer op mijn farm komen.
    Zodoende ben ik al verschillende cadeautjes van de kalender misgelopen en ik kan niet mee doen aan dit event.

Is er misschien iemand die hier naar kan kijken???
    Als ik mijn farmnaam en wachtwoord in type loopt de procent meter vaak op tot 30 %, en dan wordt ik er weer uit gegooid.

anne698
    ID: 24239751

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik heb vast wat geprobeerd voor je en ook onkruid op de hoofdakker verwijderd zodat het sneller kan laden, daardoor heb je daar nu wel lege akkers liggen.

Als je nu zelf nog even flash cache leegt moet het goedkomen, dat kan hier: http://www.macromedia.com/support/documentation/nl/flashplayer/help/settings_manager07.html
    Even klikken op 'alle sites verwijderen' in dat blokje in de rechterkolom en daarna je browser opnieuw opstarten.

o_Ok wil ik je nog het advies meegeven om verschillende accounts elk in een eigen browser te openen, vaak gaat het dan net wat soepeler. Mocht je nog wel problemen houden graag een ticket naar support sturen.

3. anne698

anne698 Forumbeginner

Klaartjuh bedankt.

Voor je snelle hulp en actie.
    Ben al druk bezig met het event.

Gr,

anne698

ymked55 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.