niet inloggen

Discussie in 'Technische vragen' gestart door hondje34, 21 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hondje34

hondje34 Junior expert

is het weer zover
    kan niet inloggen

2. Tyrany

Tyrany Grote forummeester

Ja ik denk het- Ik schreef het net bij een ander topic.

Ik krijg nu weer: 502 bad gateway.

3. riny178

riny178 Junior expert

4. s.ham

s.ham Gelegenheidsauteur

Waardeloos hier is niets meer aan om te spelen.

5. wilagten

wilagten Junior expert

kan heel moeilijk inloggen en als je binnen bent krijg je draaiende bloem.
    techneuten succes maar weer

6. -ylona-

-ylona- Forumleerling

het is wel een probleem de laatste tijd hoop dat er gauw iets aan gedaan kan worden loop lekker achter met de quest

7. usa1961

usa1961 Forumleerling

weer een dag kwijt door niet in te kunnen loggen, hetzelfde als mijn boerburenvrienden?

8. anita-144

anita-144 Regelmatige auteur

-zucht-
    Ik kan absoluut niet begrijpen waarom die Ddos-sers dit blijven doen... Enige wat ze bereiken is dat BP straks enorm in beurswaarde daalt.
    Maar kan me niet voorstellen dat dat de motivatie er achter is.

Hopen dat de techneuten ook dit keer alles weer redelijk snel onder controle hebben.
    In ieder geval is het op het moment allemaal niet speelbaar. Als je er al in komt, dan kun je net 1 veld oogsten (ik tenminste).

9. Jacq57

Jacq57 Regelmatige auteur

hier valt er niets te oogsten, rustig afwachten maar

10. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik probeer al 2 dagen in te loggen. Helaas lukt het niet. :cry:

Dit alles lijkt mij echt vreselijk voor de mensen die daar werken en dit steeds maar weer voor de kiezen krijgen. Je zou er bijna wanhopig van worden.

Ik kom nu verder. blijf nu op 45% hangen. O het is gelukt nu. :D Hopelijk kan ik nu iets ondernemen en anders morgen maar weer proberen. :music:

11. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Inmiddels het eventveld kunnen oogsten, hoop dat het ook echt goed gegaan is.
    Verder kon ik geen veld opkomen.

Het is heel naar voor BP deze aanvallen en ik zie de lol er echt niet van in, miljoenen mensen dwars zitten en waarom, even lol, wauw.

12. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

ik ben erin maar kan nix hihiihi bloemetje draaien

13. molentandje

molentandje Gevorderde

Hier ook al weer niet vanaf vanmiddag, word er niet vrolijk van. nu zit ik er in maar kan niks oogsten blijft maar een bloemetje aan het draaien.

14. Tyrany

Tyrany Grote forummeester

Een paar keer kunnen inloggen, 1 veld enkel met de hand kunnen oogsten. Ging toen naar een ander veld, maar vloog er uit. Een uurtje later opnieuw ingelogd enkel om te beseffen dat wat ik eerder met de hand had geoogst en geplant teruggeschroefd was.

Dus of je kunt inloggen voor een paar minuutjes om iets te doen - het heeft geen zin :( Gelukkig is mijn molen voor meer dan 100 uur nog aan 't draaien.

15. royaan

royaan Forumleerling

Ongelofelijk wat ligt dit spel tegenwoordig vaak vast, en wij maar betalen voor de knechten en geen compensatie.

16. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Er zijn de laatste tijd regelmatig compensatiepakketten geweest (met knechtencoupons) en verlengingen van events. Deze kon je hier op het forum terugvinden.
    Bovendien liggen deze storingen buiten de schuld van BP, ze worden veroorzaakt door Ddos-aanvallen.
    Persoonlijk ben ik blij met hoe snel ze het iedere keer weer onder controle hebben. Helaas kunnen ze niet altijd alles 100% vergoeden en naar mijn mening zijn ze in deze gevallen hier ook niet toe verplicht, is het alleen maar service als ze wel wat doen.

schaapje52, -freedom5555- en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  17. royaan

royaan Forumleerling

Beetje jammer als je hier niet vaak komt. Spel nog een online spel, travian, bij een technische storing krijgen alle spelers goud als compensatie, en ingame een melding, hoef je niet te gaan zoeken waar het te vinden is.

Huhmmie38 vindt dit leuk.
  18. wavervelden

wavervelden Gelegenheidsauteur

De ganse namiddag inlogproblemen, vastlopen enz. Geheel mijn planning om zeep, mijn lange knecht verlopen tegen dat ik eindelijk kon spelen, een oogst veel te laat zodat er geen nieuwe meer kan op volgen voor de nacht.
    Leuk is anders. Hopelijk komt er wel een bonus ter compensatie van alle verliezen.
    Fijne avond iedeereen.

19. PinguinEric

PinguinEric Junior expert

Nou, toch een mooi resultaat. 2x eventgewas kunnen oogsten vandaag. Met nog 48 uur op de klok gaat dat vast lukken, NOT!
    Heb het idee dat het alleen maar slechter met het spel gaat......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.